استفاده از موتور بازی سازی در طراحی سیستم مونیتورینگ سه بعدی برای ترمینال کانتینری

سال انتشار: 1393
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 754

فایل این مقاله در 7 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

AEBSCONF01_036

تاریخ نمایه سازی: 6 آبان 1393

چکیده مقاله:

ثبت عملیات در ترمینال کانتینری به جهت سرعت و حجم عملیاتی که در آن انجام می گیرد، بدون برنامه ریزی و انجام عملیات منطبق با برنامه ریزی های صورت گرفته، تقریباً غیرممکن است، یا در بهترین حالت با اتلاف وقت بسیار زیاد و مشکلات پردامنه و پرهزینه همراه است. برای نظارت بر میزان تطابق عملیات در حال انجام با برنامه ریزی صورت گرفته، نیازمند بهره گیری از یک سیستم مونیتورینگ کارا و مطمئن هستیم. برای آنکه برنامه ریزان سیستم با داشتن یک سیستم مونیتورینگ بی نیاز از حضور در محوطه باشند و حس اشراف کامل به مسائل و مشکلاتی که در محوطه ی ترمینال می گذرد داشته باشند، لازم است سیستم مونیتورینگ، بیشترین هماهنگی را با واقعیت داشته و دیدی واقعی به برنامه ریز و ناظر سیستم بدهد. تهیه ی یک سیستم مونیتورینگ سه بعدی که بیشترین هماهنگی را با واقعیت داشته باشد، از این لحاظ یکی از نیازهای جدی در یک سیستم مدیریت عملیات ترمینال کانتینری است. در این مقاله به معرفی یک سیستم مونیتورینگ سه بعدی که با استفاده از موتوربازی سازی یونیتی تهیه شده است پرداخته و کارایی آن را در ترمینال کانتینری نشان داده ایم.

نویسندگان

وحید شاهواروقی

شرکت رهیاب رایانه گستر

محسن مومنی

شرکت رهیاب رایانه گستر

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • Ping, Z. Q. 2009, A Survey on virtual reality, Springer, ...
  • Sutherland, I. E. 1965, :The ultimate display", Procedings of the ...
  • Lewis, M., Jacobson J., 2002, Game Engines in Scientific Research", ...
  • Papastamatiou N., Papastamatiou N., Alexandridis T., Tsergoulas K., Michopoulos A., ...
  • Creighton R. H., 2010, Unity 3D Game Development by Example ...
  • Eberly D. H., 2007, 3D Game Engine Design: A Practical ...
  • Bluestein Michael, 2011, Learning MonoTouch: A Hands-On Guide to Building ...
  • Zhai Y., Q. H. He, X. W. Li, 2011, :Texture ...
  • نمایش کامل مراجع