هوش مصنوعی و بازی های رایانه ای

سال انتشار: 1393
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 1,929

فایل این مقاله در 5 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

این مقاله در بخشهای موضوعی زیر دسته بندی شده است:

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

AIHE08_373

تاریخ نمایه سازی: 13 آبان 1393

چکیده مقاله:

در این مقاله سعی می شود تا با نگاهی بر ورود هوش مصنوعی در بازی های رایانه ای، روش های مختلف هوشمند سازی بازی ها مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه برخی از روش های بکار رفته برای هوشمندی بازی ها نظیر هوش مصنوعی با اجرای خطی، هوش مصنوعی با اجرای کلی، هوش مصنوعی استاتیک و هوش مصنوعی دینامیک را بررسی می کنیم و به بیان برخی از محاسن، معایب و نظریه های مربوط به هوش مصنوعی بااجرای خطی و هوش مصنوعی با اجرای کلی می پردازیم، امید است با رفع این معایب و پیشرفت در این مسیر بتوانیم گام های موثری در زمینه هوش مصنوعی در بازی های رایانه ای برداریم.

کلیدواژه ها:

بازی های رایانه ای ، نظریه های هوش مصنوعی ، هوش مصنوعی ، هوش مصنوعی با اجرای خطی ، هوش مصنوعی با اجرای کلی

نویسندگان

معصومه جعفری

دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور

سید علی رضوی ابراهیمی

استادیار گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور

اکبر فرهودی نژاد

استادیار گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • Luo, W., Duan, P. and Li, X., "Proceedings of the ...
  • Lewis, M., Jacobson, J., "Game Engines In Scientific Research", C ...
  • نمایش کامل مراجع