تأثیر بازی های کامپیوتری بر خلاقیت و هوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان رشتخوار

سال انتشار: 1394
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 566

فایل این مقاله در 16 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

ASIBCONF01_436

تاریخ نمایه سازی: 16 اسفند 1394

چکیده مقاله:

پژوهش حاضرباهدف بررسی میزان تاثیر بازیهای رایانه ای برخلاقیت و هوش هیجانی دانش اموزان دختر پایه ششم انجام شد این پژوهش ازنظر گرداوری داده ها و اطلاعات و روش تجزیه و تحلیل علی مقایسه ای بوده جامعه اماری این پژوهش شامل کلیه دانش اموزان دختر پایه ششم شهرستان رشتخوار که درسال تحصیلی 92-93 مشغول به تحصیل بوده و ازشیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده گردید یافته ها :تحلیل نتایج بااستفاده ازازمون های فوق نشان داد که تفاوت بین دوگروه ازمودنی معنادار بوده است p<0/001 نتیجه گیری نتایج بدست آمده دراین پژوهش همسو با سایرتحقیقات بوده و تاثیر بازیهای رایانه ای برخلاقیت و هوش هیجانی دانش اموزان را تایید می کند

نویسندگان

حسن مدرسی

آموزش وپرورش خواف

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • Anderson, A and Dill, Caren (2000.April). Jurnal of Personality and ...
  • Brown, F. W., &amp; Moshavi, D. (2005). Trans formational Leadership ...
  • Burenheide, B .J.(2006). Instructional gaming in elementary schools.master thesis. Doctoral ...
  • Ciarrochi, J. V., Chan, A. Y. C., &amp; Bajgar, J. ...
  • Cooper, J and Mackie, D (1998).Video Games and aggression in ...
  • Gilbert, Sam, 2010, Ethics at Play:Patterns of Ethical Thinking among ...
  • Gwinup, G and Haw, T and Elias, A(1993). Cardio vascular ...
  • Honeycutt, B .T.(2005). Student, s perceptions and experiences in a ...
  • Murphy. J. K and Alper , B _ S and ...
  • نمایش کامل مراجع