بازی های رایانه ای و کار آفرینی

سال انتشار: 1393
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 798

فایل این مقاله در 5 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

ICMNG01_064

تاریخ نمایه سازی: 27 آبان 1393

چکیده مقاله:

در دنیای اطلاعات همزمان با تحولات و تغییرات وسیع که در نتیجه رشد و گسترش فناوری های نوین ارتباطی در عرصه های مختلف زندگی و درسطح جهان رخ داده است رویکردها و دیدگاه های صاحب نظران نسبت به آموزش و یادگیری نیز دچار تحولات شگرف شده است. آموزش الکترونیکیمبتنی بر بازی در محیطهای مجازی و در شبکه های اجتماعی در حال تغییر ساختارهای آموزش سنتی می باشد. در طی سالیان متمادی ابزارهایمختلفی برای انتقال دانش در فرایند آموزش بکارگفته شده است پیشرفت تکنولوژی کاهش هزینه استفاده از تکنولوژی، گرایش نسل جوان به رایانه واینترنت و توسعه شبکه های ارتباطی باعث توجه به ابزارهای جدید در انتقال دانش و جایگزینی شیوه های نوین آموزش جهت استفاده بهینه از اینامکانات شده است یکی از روشهای نوین، آموزش از طریق بازیهای کامپیوتری می باشد. امروزه بازیهای کامپیوتری یکی از مهمترین ابزارهای سرگرمیبرای قشر نوجوانان و جوان محسوب می شود این ابزار علی رقم اسم، ظاهر و مفهوم ساده ای که از خود نشان میدهد، دارای باطنی پیچیده است و توجهبسیاری از نهادهای آموزشی و اقتصادی را به خود جلب کرده و به عنوان یک ابزار دارای توانایی بی شمار در زمینه های مختلف از جمله آموزش، فرهنگسازی و شبیه سازی دنیای واقعی مورد توجه قرار گرفته است .

کلیدواژه ها:

کارآفرینی و بازی های رایانه ای ، بازی های رایانه ای و کسب و کار ، الگوی اسلامی کارآفرینی

نویسندگان

یاسین قاسمی بجد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، بازی های رایانه ای و کار آفرینی

خدیجه کبری اصغری درمیان

دانشگاه سیستان و بلوچستان، بازی های رایانه ای و کار آفرینی

کامران بهادرزهی

دانشگاه سیستان و بلوچستان، بازی های رایانه ای و کار آفرینی

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • شاه حسینی، علی؛ کاوسی، اسمعیل، (1388)، نوآوری و کارآفرینی، آییژ، ...
  • علیزاده، سید ابراهیم، (1389/7/18)، ریزش کارآفرینی در ایران، (visited: 1391.1.5).، ...
  • منطقی، مرتضی؛ انتشارات عابد. (1387). راهنمای والدین در استفاده فرزندان ...
  • Fernandez, I. (2001). Macromedia Flash Animation and Cartooning: A Creative ...
  • Anderson, J.R. (2005). The Relationship Between Student Perceptions of Team ...
  • Jones, A. (1998), 104 Activities That Build: self - Esteem ...
  • نمایش کامل مراجع