طراحی یک بازی رقابتی با هدف افزایش یادگیری
سال انتشار: 1394
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 371
فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
ICTCK02_096
تاریخ نمایه سازی: 8 آبان 1395
چکیده مقاله:
یادگیری رقابتی مبتنی بر یادگیری با چالش های رقابت انگیز است. در این نوع یادگیری، رقابت های فردی و یا گروهیشکل میگیرد و همین رقابت باعت افزایش انگیزه یادگیری و خلاقیت میشود. در این مقاله بررسی خواهد شد که آیامیتوان با طراحی یک بازی رقابتی میزان یادگیری را افزایش داد؟ این مقاله به ارائه یک بازی رقابتی و پیاده سازی آنمی پردازد. با اجرای مکانیزم پیشنهادی و تحلیل نتایج با استفاده از آزمون t-test نشان می دهد که میزان یادگیری دانشجویان با استفاده از مکانیزم مذکور تا حد قابل توجهی ارتقا یافته است.
کلیدواژه ها:
نویسندگان
سیده فاطمه نورانی
گروه فنی و مهندسی، دانشگاه پیام نور، ایران
شیرین میرعابدینی
گروه فنی و مهندسی، دانشگاه پیام نور، ایران
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :