وارد کردن بازیهای نقش آفرینی به دنیای بازیهای جدی

سال انتشار: 1392
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 753

فایل این مقاله در 6 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

KHIAU01_017

تاریخ نمایه سازی:

چکیده مقاله:

بازیهای جدی به عنوان زیمنه ای جدید پا به عرصه ی بازیهای رایانه ای نهاده اند دراین راستا اهداف اموزشی افراد درنظر گرفته شده است ولی نیاز اساسی بازیکن برای انجام یک بازی که همان سرگرم شدن بازیکن است کمتر مورد توجه قرارگرفته هاست ما برای فائق امدن به این مشکل راه حل ترکیب بازیهای جدی با بازیهای نقش افرینی را مورد بررسی قرار داده ایم دربازیهای نقش آفرینی درخواست هایی که به بازیکن پیشنهاد میشود باعث تحریک حس سرگرمی بازیکن شده و این عامل باعث میشود که بازیکن با رغبت به انجام بازی مبادرت ورزد دراین مقاله سعی شده است ترکیب این دو نوع سبک متفاوت ازبازی با تلفیق نیازهای اموزشی و نیازهای سرگرمی صورت پذیرد که این امر بوسیله موتور استنتاج صورت میپذیرد

نویسندگان

حجت افشاران

دانشجوی کارشناسی ارشد

ناصر قاسم آقائی

دانشگاه اصفهان عضو هیئت علمی

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • B. Magerko, B. Stensrud, and L. Holt, Bringing the schoolhouse ...
  • K. Koedinger, J. R. Anderson, W. Hadley, and M. Mark, ...
  • B. Magerko, C. Heeter, J. Fitzgerald, and B. Meder, 4ntelligent ...
  • C. Ashmore and M. Nitsche, Fhe quest in a generated ...
  • J. Pita, B.Magerko, and S. Brodie, Frue story: Dynamically generated, ...
  • A. Sullivan, M. Mateas, and N .Wardrip-Fruin, Rules of engagement: ...
  • نمایش کامل مراجع