چگونه آمارگیران داده های بزرگ را تجزیه وتحلیل می کنند

سال انتشار: 1397
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 350

فایل این مقاله در 7 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

SCAR01_035

تاریخ نمایه سازی: 20 آبان 1397

چکیده مقاله:

تجزیه و تحلیل داده های بزرگ یک موضوع داغ و به روز است، استفاده از داده های بزرگ از طریق جمع آوری اطلاعات بهترین راه برای حل مشکلات زندگی است. در این مقاله، یک مدل موثر یعنی مدل سازی آمار اختصاری را بیان می کنیم که راه حلی برای مشکلات داده های بزرگ هست. اولین مشکلی که بسیاری از آمارگیران با آن روبرو می شوند این است که: از کجا شروع کنیم و وقتی شروع کردیم چگونه کار کنیم مایل هستیم که شروع این مقاله را با خوانندگان که تجربه کمتری در این زمینه دارند به اشتراک بگذاریم. مقدمه : در واژه نقش آمار ، هنگامی که آمارگیران با مجموعه داده های بسیار بزرگ مانند گیگابایت یا حتی ترابایت در هنگام شروع کار روبرو می شوند نگرانی مشترکی را برای همه آمارگیران به وجود می آورد. این دقیقا همان پرسش اول ماست ( یک گروه از سه آمار گیر). وقتی بر توان بخشی و بازسازی اندام فوقانی پس از سکته مغزی از طریق بازی با دو گروه دیگر یکی در علوم اعصاب و دیگری در علوم رایانه نظارت می شود پروژه مشترکمان را به طور کامل از اعضا شروع می کنیم . در سال 2012 با توجه به مسایلی که برای اولین بار از ابتدا با آن مواجه شدیم داستان خود را با خوانندگانی که تجربه کمتری در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ داشته اند را به اشتراک می گذاریم. هدف کلی این پروژه توسعه یک سیستم توان بخشی بر اساس جایگاه استفاده از بازی های ویدیویی اکشن برای سکته مغزی بود. وظیفه اصلی گروه آماری ما، توسعه یک سیستم خودکار برای ارزیابی عملکرد، اندام فوقانی بیماران بوده است. ارزیابی توابع فوقانی یک کار دشوار هست. معیار بالینی فعلی استفاده از cahal است(Barrca et al2005) از یک بیمار خواسته شده تا 9 کار را انجام دهد، به عنوان مثال ، باز کردن یک شیشه و شماره گیری 999. یک درمانگر نمره ای را برای هر کاری از 1 تا 7 بر اساس این که چگونه این بیمار وظیفه را کامل انجام داده نمره ای می دهد. Cahal مجموع 9 نمره ای است که ما برای ارزیابی یک اندازه گیری پرخرج و معقول طراحی کرده ایم ( هر ارزیابی از 20 تا 30 دقیقه طول می کشد). بازی شامل 38 حرکت ساده (مشاهده جزییات در 2016 ,serradilla) است . به عنوان مثال چرخش جلو . ما داده های موقعیت 3D و 4 مسیریابی برای هر حرکت با استفاده از کنترل کننده بی سیم ضبط می کنیم. یکی در هر دست و دیگری به وسط بدن متصل می شود. شکل 1 را ببینید. اندازه داده ها بسیار بزرگ است.

نویسندگان

حامد فغان نوملی

تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

گیلدا شکوری

تهران، دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق