Priority Extraction Using Delayed Rewards in Multi Agents Systems : A Case Study in RoboCup

سال انتشار: 1384
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: انگلیسی
مشاهده: 1,355

متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

ACCSI11_270

تاریخ نمایه سازی: 5 آذر 1390

چکیده مقاله:

multi - agent systems has generated lots of excitement in re-cent years because of its promise as a new paradigm for conceptualizing designing and implementing software systems. One of the most important aspects of agent design in AI is the way agent acts or responds to the environment that the agent is acting upon. an effective action selection and behavioural method requires a good priority extraction method for finding the best actions . we have introduced an easy way for doing such a thing using delayed rewards. we have also applied the method to the rbocup rescue simulation agents.

نویسندگان

Hamed Shahbazi

Computer Engineering Department University of IsfahanIsfahan ۸۱۷۴۵, Iran

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • _ _ _ Techniques with Java Implement ations _ Morgan ...
  • Rutkowska, Danuta, Neuro-Fuzzy Architectures and Hybrid Learning. S pringer-Verlag. ...
  • _ H. Deitel, Java How to Program, Printice Hal 2000. ...
  • Tom M. Mitchell, Machine Learning, McGraw-Hil (March 1, 1997) ...
  • _ Jones. T., AI application programming. Charles River Media 2003 ...
  • _ of ICAR.A 2004 Conferenc, ...
  • نمایش کامل مراجع