گیمیفیکیشن سازمانی، تلاشی در جهت ارتقاء کنترل پیامدهای رفتاری کارکنان
سال انتشار: 1394
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 2,096
فایل این مقاله در 14 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
AMSCONF03_432
تاریخ نمایه سازی: 12 تیر 1395
چکیده مقاله:
یک چالش عمده که در سازمانها با آ ن مواجه هستند و بسیار با ارزش است عملکرد و رفتار کارکنان است برای توسعه چشم انداز سازمان باید به نحوه ایجاد انگیزه در کارکنانی که کمترین مشارکت و انگیزه را به فعالیتهای کاریشان ندارند توجه کرد زیرا منابع انسانی از مهمترین منابع هر سازمانی محسوب می گردد یافته ها نشان می دهد گیمیفیکیشن میتواند برای مشارکت در فعالیتی کاری که به طور درونی چندان انگیزاننده نیست در کارکنان انگیزه ایجاد کند. کارکنان مزایای رفتار هدف را یاد خواهد گرفت و حتی در نبود واسطه های بیرون با تمایل خود با مشارکت ادامه خواهند دارد سازمانها به نتایجی علاقه دارد که گیمیفیکشن می تواند به آنها برسد اغلب به عنوان عملکرئد و پیامدهای رفتاری سنجیده می شوند.
کلیدواژه ها:
نویسندگان
محبوبه زیانی
دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
امیرهوشنگ تاج فر
دکترا و هیئت علمی دانشگاه گروه فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
علی اکبر احمدی
دکترا و هیئت علمی دانشگاه گروه فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
محمد قیصری
کارشناس ارشد مدرس دانشگاه گروه فناوری و اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :