بررسی تاثیر نگرش به بازی سازی در بازاریابی بر استفاده مکرر مصرف کنندگان در شبکه هایاجتماعی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری متغیر بازخورد

سال انتشار: 1395
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 376

فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

AMTM02_392

تاریخ نمایه سازی: 11 مرداد 1396

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر نگرش به بازی سازی در بازاریابی بر استفاده مکرر مصرف کنندگان در شبکه ها اجتماعی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری بازخورد انجام گرفته است روش این تحقیق توصیفی پیمایشی است و جامعه آماری آن تمامی افرادی هستند که از اپلیکیشن های بازی استفاده کرده اند. در این راستا به منظور گردآوری داده های مورد نیاز برای سنجش و اندازه گیری متغیرهای پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده شده است که با توجه به حجم نا محدود جامعه به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای در اختیار 280 نفر از جامعه آماری قرار گرفت سپس کلیه داده ها با کمک نرم افزار های Spss و SmartPLS مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت. در نهایت یافته های تحقیق نشان داد که نگرش بر استفاده مکرر تاثیر مثبت و معنی داری دارد.

نویسندگان

بهرام خیری

دانشیار ، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

ملیکا تاجیک حسین آبادی

دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • _ Freud mann, E. Bakamitsos, Y. (2014). « The role ...
  • _ Hamari, J. Koivisto, J. (2015). "Why do people use ...
  • _ Robson, K. Plangger, K. Kietzmann, J.L. McCarthy, L. Pitt, ...
  • نمایش کامل مراجع