CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

کاربرد محاسبات ابری دربازی های کامپیوتری

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۳۸۴ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۲
کد COI مقاله: BPJ01_270
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۸۰.۹۵ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۱ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۱۱ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله کاربرد محاسبات ابری دربازی های کامپیوتری

علیرضا علیخانی - دانشجوی مهندسی کامپیوتر
  علی اصغری - عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی شفق تنکابن

چکیده مقاله:

یکی ازمهمترین مسائل پیشرو دردنیای امروزبازیهای کامپیوتری تعددبیش ازحدکنسولهای مختلف بازی می باشد زیرا زمانی که یک بازی به بازارعرضه میشود باید دید که این بازی باکدام کنسول سازگاراست؟ بصورت کلی هیچ شکل استانداردی برای انجام بازیهای کامپیوتری وجود ندارد تا بتوان آنها را باهم بصورت درست مقایسه کرد و همچنین مشکل خرید کنسولهای متعدد ارتقا دادن PC فضای ذخیره سازی کافی ازدیگرمسائل مربوط به این حوزه میباشد به این ترتیب دراین مقاله به معرفی کنسولی یگانه با استفاده ازمحاسبات ابری ونحوه عملکرد آن پرداخته میشود که درادامه یک راه حل برای پیدا کردن روش مناسبی برای کاهش استفاده ازپهنای باند و نیز کاهش تاخیر درارسال اطلاعات پردازش شده و شناسایی روش فشرده سازی مناسب که میزان اطلاعات ارسالی به کاربرکمترشده ولیمیزان کیفیت آن کم نشودتشریح شده است

کلیدواژه‌ها:

محاسبات ابری، Cloud Gaming، الگوریتم فشرده سازی ویدیویی/بازیهای کامپیوتری /کنسول یگانه

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-BPJ01-BPJ01_270.html
کد COI مقاله: BPJ01_270

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
علیخانی, علیرضا و علی اصغری، ۱۳۹۲، کاربرد محاسبات ابری دربازی های کامپیوتری، اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات، رودسر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش، https://www.civilica.com/Paper-BPJ01-BPJ01_270.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (علیخانی, علیرضا و علی اصغری، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (علیخانی و اصغری، ۱۳۹۲)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات پیشنهادی مرتبط

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.