CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

بهینه سازی الگوریتم مسیریابی A* جهت استفاده درمحیطهای بازی

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۷ | تعداد نمایش خلاصه: ۶۱۶ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۲
کد COI مقاله: BPJ01_676
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۵۷.۲۱ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۷ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۷ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله بهینه سازی الگوریتم مسیریابی A* جهت استفاده درمحیطهای بازی

مهری فیاضی - کارشناسی ارشدفناوری اطلاعات
  فرانک فتوحی - هیئت علمی دانشگاه قم
  علی رمزی - هیئت علمی دانشگاه قم

چکیده مقاله:

یکی ازمهمترین چالشها درطراحی هوش مصنوعی کاراکترهای بازی سیستم مسیریابی آنهاست پایه ی الگوریتم های مسیریابی دربازی الگوریتم مشهورA* است این پژوهش مرورکاملی بربهینه سازی الگوریتم A* داشته و آنرا ازچهاردیدگاه بهینه سازی فضای جستجوتابع ابتکاری حافظه مصرفی و ساختمان داده ها دسته بندی کردها ست دراین پژوهش الگوریتم جدیدی ارایه شده است که بهبودی برالگوریتم A* می باشدتاجهت استفاده درمحیطهای بازی مخصوصا بازیهای تلفن همراه مناسب باشد و سبب صرفه جویی درمنابع آن ریزپردازنده و حافظه شود

کلیدواژه‌ها:

بازی، بهینه سازی الگوریتم A*، تلفن همراه، مسیریابی هوشمندکاراکترها/هوش مصنوعی

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-BPJ01-BPJ01_676.html
کد COI مقاله: BPJ01_676

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
فیاضی, مهری؛ فرانک فتوحی و علی رمزی، ۱۳۹۲، بهینه سازی الگوریتم مسیریابی A* جهت استفاده درمحیطهای بازی، اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات، رودسر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش، https://www.civilica.com/Paper-BPJ01-BPJ01_676.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فیاضی, مهری؛ فرانک فتوحی و علی رمزی، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (فیاضی؛ فتوحی و رمزی، ۱۳۹۲)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • Kauko Jarmo, Mattila Ville Veikko, "Mobile Games Path finding", Scandinavian ...
  • Millington Ian, "Artificial Intelligence for Games", Elsevier Inc, 2006. ...
  • Cui Xiao, Shi Hao, "A*-based Pathfinding in Modern Computer ...
  • David M. Bourg, Seeman G, "AI for Game Developers", O'Reilly, ...
  • Botea A, Miller M, Schaeffer J, "Near Optimal Hierarchical Path- ...
  • Rabin S, "A* speed optimizations, " Game Programming GEMS, Charles ...
  • Stout B. "Smart move, Intelligent pathfinding". Game Developer Magazine, Oc ...
  • Kauko Jarmo, Mattila Ville Veikko, "Mobile Games Path finding", Scandinavian ...
  • of A* Algorithm in the Practical Path Finding Applicati on".World ...
  • Conference on Computer and Information Technology, 2138 - 2142, 2010. ...
  • Y. Bjormsson and K Halldorsso, "Improved Heuristics for Optimal Path-finding ...
  • Su Pan, Li Yan, Li Yingjie, Simon Chi-Keung Shiu, "An ...
  • Hart, P.E, Nilsson, N.J and Raphael, B., "A Formal Basis ...
  • Millington.Ian, Artificial Intelligence For Games. Morgan ...
  • Dentson Cockburn and Ziad Kobti, "Memory-B ounded D* Lite" , ...
  • _ _ _ Master Thesis, Computer Science, Thesis _ MCS-۲۰۰۸-۲, ... (مقاله کنفرانسی)
  • مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات پیشنهادی مرتبط

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.