محدوده تعقیب یک بازیکن درزمین فوتبال روبوکاپ

سال انتشار: 1386
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 762

متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

CEIC01_084

تاریخ نمایه سازی: 25 مهر 1390

چکیده مقاله:

محدوده تعقیب یک بازیکن معمولا به محیطی گفتهمیشود که برای امتحان یک یا چند ین عامل برای تعقیب می باشد در یک محیط شبکه ای بسته هدف شکارچیان برای بدست آوردن طعمه به سادگی امکان پذیر است نرم افزار تعقیب کلیه عاملهایی که برای تعقیب یک بازیکن در زمین احتیاج داشته باشیم را فراهم می کند این مقاله مروری کلی بروی تمامی نرم افزارهای تعقیب می باشد که شامل چندین برنامه وابسته به هم است این برنامه ها تعقیب یا برنامه اصلی نامیده می شود.

نویسندگان

منصور اسماعیل پور

عضوهیئت علمی دانشگاه آزاد همدان

غلامرضا عبدی کیان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و ملایر

امیر سرشانی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و ملایر