بهبود روش KD-Tree برای رهگیری نور

سال انتشار: 1389
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 1,335

فایل این مقاله در 6 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

CEIC03_140

تاریخ نمایه سازی: 4 آذر 1389

چکیده مقاله:

بسیاری از الگوریتم ها و تکنیکهای ایجاد تصاویر گرافیکی کامپیوتری از رهگیری نور برای تولید تصاویر واقعی و طبیعی استفاده می کنند دراین بین KD-Tree مهمترین ساختار افزایش سرعت رهگیری نور را دارا است چگونگی ساخت KD-Tree موثر برای عملکرد رهگیری نور بسیار حیاتی است دراین مقاله یک الگوریتم برای انتخاب صفحه های برش برمبنای تخمین هزینه SAH ارائه داده ایم که توانستیم زمان ساخت KD-Tree و درنتیجه زمان لازم برای رهگیری نور را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم چگونگی بهبود نتایج نشان داده شده است.

کلیدواژه ها:

نویسندگان

امیر سالارپور

ازمایشگاه گرافیک کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا همدان

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • _ _ _ Tracing". San ...
  • _ Havran and , Bittner, ;'On improving KD-tree for any ...
  • M. Schevtsov, A. Soupikov and A. Kapustin, 'Highly parallel fast ...
  • _ _ tree".Graphics Programming Methods.pp 315-326, 2003. ...
  • Matt Pharr and Greg H umphreys , "Physically Based Rendering ...
  • J.K. MacDonald and K.S. B ooth, "Heuristics for sudivision" , ...
  • Computer, 6(6) :153-165, 1990. ...
  • T. Mark de Burg, J. Matthew Katz, A. Frank van ...
  • H. Thomas Cormen, E. Charles Leiserson, L. Rivest and Clifford ...
  • C. B enthi n, :Realtime Raytracing on Current CPU Architectures:, ...
  • _ _ _ _ Newyork, 2004. ...
  • _ Havran, R. Herzog and H.-P. Seide1, On fast ...
  • _ G. Stoll, -Fast kd-tre Ray Tracing, pp 81-88, 2006. ...
  • _ _ _ Group, Saarland University, Saarbrucken, Germany. ...
  • D.R. Horn, J. Sugerman, M. Houston and P. kd-tree GPU ...
  • _ on Interactive 3I Graphics I3D, pp 167-174, ...
  • T. Foley and J. Sugerman. , , KD -Treeacc eleration ...
  • نمایش کامل مراجع