تاثیربازیهای رایانه ای برهویت یابی دانش آموزان دخترمناطق روستایی شهراهواز

سال انتشار: 1394
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 530

فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

CGCO01_037

تاریخ نمایه سازی: 19 اردیبهشت 1395

چکیده مقاله:

امروزه بازیهای رایانه ای به عنوان بخشی ازصنعت سرگرمی به شمار میایند به گونه ای که زمینه های تکنولوژیک و عوامل گوناگون تجارت و صنعت را به یکدیگر پیوند میدهد کودکان ونوجوانان به عنوان عناصراصلی به شدت ازشخصیت های مطرح شده دراین بازیها وابسته شده و ازآنان الگوبرداری می کنند انتقال پیام تعاملات تجارب و هیجان دراین بازیها میتوانددرهویت یابی آنان نقش اساسی ایفا کند این تحقیق با هدف بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای برهویت یابی دانش آموزان دختر مناطق وستایی شهراهواز انجام شد این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر ماهیت پیمایشی است نمونه اماری 100دانش اموز دختر درسال تحصیلی95-94 می باشد 21 سوال بسته درزمینه بازیهای رایانه ای و هویت یابی مطرح شد نتایج این بررسی نشان داد میدهد که بازیهای رایانه ای برهویت یابی دانش آموزان مناطق روستایی شهراهواز تاحدودی تاثیر دارد

نویسندگان

نسرین انصاری دزفولی

کارشناسی ارشد جامعه شناسی دبیرعلوم اجتماعی

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • منطقی، مرتضی، (1380)؛ بررسی پیامدهای بازی‌های ویدئویی- رایانه‌ای، تهران فرهنگ ...
  • شمسی، میترا، 1392وضعیت بازی‌های رایانه‌ای در ایران و جهان سیاست‌ها، ...
  • klin; Stephen; shrderkim; Drotner; Kristen & Murray; Catherine (2003); Researching ...
  • Aarseth;Espen (2001); prologue; Game studies; Retrieved from the world wid ...
  • نمایش کامل مراجع