بررسی سواد بازیهای ویدیویی رایانهای در نظریه و کاربرد
سال انتشار: 1395
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 1,553
فایل این مقاله در 9 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
CGCO02_002
تاریخ نمایه سازی: 19 خرداد 1396
چکیده مقاله:
این مقاله به بررسی مفهوم سواد بازی به عنوان یکی از انواع سواد رسانه ای و مفاهیم مرتبط با آن می پردازد و این سوال رابررسی می کند که آیا می توان از مفهوم سواد بازی صحبت به میان آورد. سپس با در نظر گرفتن سه بعد سواد به عنوانکنش انتقادی، ابعاد روایی و ابعاد قابل بازی در بازیها دست به شاخص سازی از مفهوم سواد بازی می زند و با طرح سوالات با این مفاهیم چگونگی امکان بررسی این شاخصها را مشخص می سازد
کلیدواژه ها:
نویسندگان
مقداد مهرابی
دکترای علوم ارتباطات، استادیار دانشگاه تهران
فرزانه شریفی
دانشجوی دکترای علوم ارتباطات
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :