CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes

اعتبار موردنیاز : ۰ | تعداد صفحات: ۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۲۵ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_014
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۷۹.۶۳ کیلوبایت
متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

متن کامل این مقاله منتشر نشده و درپایگاه سیویلیکا موجود نمی باشد.

منبع مقالات سیویلیکا دبیرخانه کنفرانسها و مجلات می باشد. برخی از دبیرخانه ها اقدام به انتشار اصل مقاله نمی نمایند. به منظور تکمیل بانک مقالات موجود، چکیده این مقالات در سایت درج می شوند ولی به دلیل عدم انتشار اصل مقاله، امکان ارائه آن وجود ندارد.

خرید و دانلود فایل مقاله

متن کامل (فول تکست) این مقاله منتشر نشده و یا در سایت موجود نیست و امکان خرید آن فراهم نمی باشد

مشخصات نویسندگان مقاله Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes

  Seyed Mehran Amiri - Master of Sport Engineering, Biomedical Engineering Department, Faculty of Engineering, University of Isfahan, Isfahan, Iran,
  Javad Rasti - Biomedical Engineering Department, Faculty of Engineering, University of Isfahan, Isfahan, Iran,
  Hadi Abbasi - Biomedical Engineering Department, Faculty of Engineering, University of Isfahan, Isfahan, Iran,

چکیده مقاله:

Nowadays many health problems have been appeared due to the lack of movement in people playing video games for a long time. Hence, some designers are working on ideas towardsthe games in which players must move to play, which can increase excitement and motivation as well as ongoing exercise. The idea of this study is to design an ExercisingGame (ExerGame) in martial arts (specialized for taekwondo), which can excite andmotivate the athletes, as well as logging precise information about his/her skills, strengths and weaknesses. The hardware of this game consists of a dummy and special hugoscontaining shockers and magnetic and ultrasound sensors. It is connected to a PC game which can be considered as an electronic coach, with an attractive animated interface. Basedon the training program, the software decides which region of the dummy must be stroked,which is shown by blue LEDs on its corresponding hugo. The player must hit that region as fast as possible, which visually is displayed in the corresponding opponent in the PC game.Also, the player can be attacked by the virtual opponent in order to modify the defense guard.In this case, he/she must stiff-arm, which is detected by distance sensors, or hit the opposite direction of the dummy. This system can be used in martial arts clubs and camps, as anexciting training approach, which can record and monitor the athletes’ abilities, to help the coaches to design targeted training programs. It can also be used in game clubs as an exciting device to encourage people to exercise while playing a video game.

کلیدواژه‌ها:

ExerGame, Electronic Coaching, Martial Arts, Taekwondo

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_014.html
کد COI مقاله: CGCO02_014

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Amiri, Seyed Mehran; Javad Rasti & Hadi Abbasi, ۱۳۹۵, Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes, دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها, اصفهان, دانشگاه اصفهان, https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_014.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Amiri, Seyed Mehran; Javad Rasti & Hadi Abbasi, ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (Amiri; Rasti & Abbasi, ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۱۲۵۱۱
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.