CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

User Engagement; A Gamified Model

اعتبار موردنیاز : ۰ | تعداد صفحات: ۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۳۸ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_015
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۷۹.۱۴ کیلوبایت
متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

متن کامل این مقاله منتشر نشده و درپایگاه سیویلیکا موجود نمی باشد.

منبع مقالات سیویلیکا دبیرخانه کنفرانسها و مجلات می باشد. برخی از دبیرخانه ها اقدام به انتشار اصل مقاله نمی نمایند. به منظور تکمیل بانک مقالات موجود، چکیده این مقالات در سایت درج می شوند ولی به دلیل عدم انتشار اصل مقاله، امکان ارائه آن وجود ندارد.

خرید و دانلود فایل مقاله

متن کامل (فول تکست) این مقاله منتشر نشده و یا در سایت موجود نیست و امکان خرید آن فراهم نمی باشد

مشخصات نویسندگان مقاله User Engagement; A Gamified Model

  Javad Nickpayam - Ph.D. Student of Media Management, University of Tehran, Tehran , Iran
  seyyed mahdi sharifi - Professor of Media Management, University of Tehran, Tehran , Iran
  ali akbar farhangi - Assistant Professor of Media Management, University of Tehran, Tehran , Iran

چکیده مقاله:

Nowadays with the increasing proliferation of mobile apps, attracting, Engaging and retaining of audiences are major concerns for developers and publishers of these programs. They utilize different tools for audience engagement. Gamification is one of them. Gamification is the use of game thinking and game mechanics in non-game contexts to engage users and solve problems. This study examines how gamification impact on audience engagement focuses on the use of mobile apps. For this purpose, the role of design, flow and user has been studied as important components of the gamification. In order to study of the conceptual model proposed by the researchers, Structural Equation Modeling (SEM) was employed

کلیدواژه‌ها:

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_015.html
کد COI مقاله: CGCO02_015

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Nickpayam, Javad; seyyed mahdi sharifi & ali akbar farhangi, ۱۳۹۵, User Engagement; A Gamified Model, دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها, اصفهان, دانشگاه اصفهان, https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_015.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Nickpayam, Javad; seyyed mahdi sharifi & ali akbar farhangi, ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (Nickpayam; sharifi & farhangi, ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۵۳۴۵۶
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.