CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

Using Multi-Arm Bandit Algorithm for Changing Background Color in Computer Games

اعتبار موردنیاز : ۰ | تعداد صفحات: ۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۸۰ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_016
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۷۵.۷۷ کیلوبایت
متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

متن کامل این مقاله منتشر نشده و درپایگاه سیویلیکا موجود نمی باشد.

منبع مقالات سیویلیکا دبیرخانه کنفرانسها و مجلات می باشد. برخی از دبیرخانه ها اقدام به انتشار اصل مقاله نمی نمایند. به منظور تکمیل بانک مقالات موجود، چکیده این مقالات در سایت درج می شوند ولی به دلیل عدم انتشار اصل مقاله، امکان ارائه آن وجود ندارد.

خرید و دانلود فایل مقاله

متن کامل (فول تکست) این مقاله منتشر نشده و یا در سایت موجود نیست و امکان خرید آن فراهم نمی باشد

مشخصات نویسندگان مقاله Using Multi-Arm Bandit Algorithm for Changing Background Color in Computer Games

  Zahra Amiri - Master Student of Game Production, Art University of Tabriz, Tabriz, Iran
  Yoones Sekhavat - Assistant Professor of Tabriz Islamic Art University, Tabriz, Iran

چکیده مقاله:

Game designers are always looking for ways to identify their audience s preferences and favorites. In fact, they want to design those games that be more attractive and players can interact with them. In any game, there are some variables that can be initialized to attract audiences and improve games. In this work, we pay to background color as a variable of games and using Multi-Arm Bandit (MAB) approach to determine this variable. Our purpose is to demonstrate how MAB can be used to change automatically the background color of the game, according to player function in the game. For implementing Multi-Arm bandit, we use epsilon-greedy algorithm. To survey the correctness and effectiveness of this method, we use a user study and test a particular population of players. The results show that MAB can detect the player s favorite color (based on commenting player before play game and with a questionnaire) in most cases. Our defined metric for algorithm to detect and choose the best color is the score of playing the game. The statistics results specify that this method can be applicable and useful to improve the games and determine all variables of them

کلیدواژه‌ها:

Multi-arm Bandit, Background color of Game, Game Design

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_016.html
کد COI مقاله: CGCO02_016

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Amiri, Zahra & Yoones Sekhavat, ۱۳۹۵, Using Multi-Arm Bandit Algorithm for Changing Background Color in Computer Games, دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها, اصفهان, دانشگاه اصفهان, https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_016.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Amiri, Zahra & Yoones Sekhavat, ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (Amiri & Sekhavat, ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۱۶۶۸۲
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات پیشنهادی مرتبط

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.