CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

Winning Strategy of The Online Tic-tac-toe Game Using Artificial Neural Network

اعتبار موردنیاز : ۰ | تعداد صفحات: ۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۴۵ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_017
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۸۰.۱۸ کیلوبایت
متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

متن کامل این مقاله منتشر نشده و درپایگاه سیویلیکا موجود نمی باشد.

منبع مقالات سیویلیکا دبیرخانه کنفرانسها و مجلات می باشد. برخی از دبیرخانه ها اقدام به انتشار اصل مقاله نمی نمایند. به منظور تکمیل بانک مقالات موجود، چکیده این مقالات در سایت درج می شوند ولی به دلیل عدم انتشار اصل مقاله، امکان ارائه آن وجود ندارد.

خرید و دانلود فایل مقاله

متن کامل (فول تکست) این مقاله منتشر نشده و یا در سایت موجود نیست و امکان خرید آن فراهم نمی باشد

مشخصات نویسندگان مقاله Winning Strategy of The Online Tic-tac-toe Game Using Artificial Neural Network

  AmirHasan Monadjemi - Associated Professor of Computer Engineering, University of Isfahan, Isfahan, Iran
  Mohammadjavad Rasetgari - Ph.D. Student of Computer Engineering, Faculty of Computer Engineering, Islamic University of Isfahan, Isfahan. Iran
Rouholah Rashidi - Instructor of Computer Engineering, Faculty of Computer Engineering, Islamic University of Semirom, Isfahan, Iran

چکیده مقاله:

Tic-tac-toe is a brain teaser game. The board of the game includes 24 different positions. Each of players has 12 homochromatic taw. At every turn, a taw is placed onto a position. Based on the map of the board, The game is led to winning or losing. In this game, if 3 homochromatic taw were in a consecutive positions, the winning is approved. In this paper, an artificial neural network is proposed for the winning strategy of the computer opponent. For this purpose, a web based application using asp .net technology, C# programming language and SQL Server DBMS is develpoed. Then, a variety of different online users played the game. All of the players’ moves are gathered and saved. Also, a multi-layer, feed-forward artificial neural network is used. The network inputs are 24 pairs of status and chance of each position. The network output is the selected position for computer opponet. The network is trained by gathered move patterns. Results show acceptable accuracy, precision and performance of the proposed approach

کلیدواژه‌ها:

Tic-tac-toe Game, Neural Network, Winning Strategy, Online Game

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_017.html
کد COI مقاله: CGCO02_017

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Monadjemi, AmirHasan; Mohammadjavad Rasetgari & Rouholah Rashidi, ۱۳۹۵, Winning Strategy of The Online Tic-tac-toe Game Using Artificial Neural Network, دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها, اصفهان, دانشگاه اصفهان, https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_017.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Monadjemi, AmirHasan; Mohammadjavad Rasetgari & Rouholah Rashidi, ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (Monadjemi; Rasetgari & Rashidi, ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۱۲۷۵۵
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.