CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

استراتژی پیروزی در بازی دوز آنلاین با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۰ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۵۲ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_021
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۹۶.۱ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۰ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۱۰ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله استراتژی پیروزی در بازی دوز آنلاین با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

  امیرحسن منجمی - عضو هیات علمی، دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
  محمدجواد رستگاری - دانشجوی دکتری، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، اصفهان، ایران
  روح الله رشیدی - عضو هیات علمی، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمیرم، اصفهان، ایران

چکیده مقاله:

بازی دوز دوازدهتایی یک بازی فکری دو نفره است. صفحهی این بازی شامل 24 موقعیت مختلف میباشد. هر یک از بازیکنان 12 مهره همرنگ در اختیار دار ن د که در هر نوبت یکی از مهره های خود را در یکی از موقعیت های صفحه قرار میدهند. در هر نوبت، با توجه به محل ا ستقرار مهره ها، بازی به سمت پیروزی یا شک ست سوق پیدا می کند. پیروزی در این بازی با همردیف شدن سه مهره هم رنگ در صفحه حا صل می شود. در این مقاله، ا ستراتژی پیروزی حریف کامپیوتری با ا ستفاده از شبکه ع صبی م صنوعی مطرح شده ا ست. بدین منظور، نرمافزار بازی دو نفره تحت وب با به کارگیری فنآوری net .asp ،زبان برنامهنوی سی #C و سیستم مدیریت پایگاه داده Server SQL پیاده سازی گردید. پس از آن، کاربران مختلفیبه صورت آنلاین با یکدیگر بازی کردند و تمامی حرکات آنها جمعآوری شد . همچنین، شبکه ع صبی م صنوعی از نوع چندلایه-پیشخور طراحی گردید که هر جفت ورودی بیانگر وضعیت و شانس هر موقعیت بر روی صفحه بازی است و خروجی محل قرار گیری مهره حریف کامپیوتری را مشخص می کند. شبکه عصبی مصنوعی با دادههای جمعآوری شده آموزش دید. نتایج به دست آمده نشان دهنده صحت، دقت و کارایی قابل قبول روش پیشنهادی میباشد.

کلیدواژه‌ها:

بازی دوز، شبکه عصبی، استراتژی پیروزی، بازی آنلاین

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_021.html
کد COI مقاله: CGCO02_021

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
منجمی, امیرحسن؛ محمدجواد رستگاری و روح الله رشیدی، ۱۳۹۵، استراتژی پیروزی در بازی دوز آنلاین با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی، دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، اصفهان، دانشگاه اصفهان، https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_021.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (منجمی, امیرحسن؛ محمدجواد رستگاری و روح الله رشیدی، ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (منجمی؛ رستگاری و رشیدی، ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • Villacis C., Fuertes W., Santillan M., Aules H. and Tacuri ...
  • Mahmoudi H., Koushafar M., A m ani-Saribagloo J. and Pashavi ...
  • Karamchandan i S., Gandhi P., Pawar O. and Pawaskar S., ...
  • Calvo-Varela L, Regueiro C. V., Canzobre D. S. and Iglesias ...
  • Rajani N. F. and Dar G., Solution to the Tic-Tac-Toe ...
  • Ro bio-Manzano C. and Trivino G., Improving player experience in ...
  • Spada M. M. and Caselli G., The metacognitions about online ...
  • Singh A, Deep K. and Nagar A., A "Never-loose" Strategy ...
  • Hagan M. T., Demuth H. B. and Beale M. H., ...
  • علم سنجی و رتبه بندی مقاله

    مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
    نوع مرکز: دانشگاه دولتی
    تعداد مقالات: ۱۲۷۵۰
    در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

    مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات پیشنهادی مرتبط

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.