استفاده از بازیهای شبیهساز در آموزش کارآفرینی: نگاهی بر بازی کسب و کارسیمونچر (Simventure) و بیزکفی (Bizcafe)
سال انتشار: 1395
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 1,154
فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
CGCO02_023
تاریخ نمایه سازی: 19 خرداد 1396
چکیده مقاله:
کارآفرینی از جمله مهارتهای قرن 21 است که یادگیری آن برای موفقیت در کار و زندگی در عصر اطلاعات ضروری میباشد. بازیهای شبیه ساز کسب و کار از جمله روشهای آموزشی اثربخش است که می توان از آنها در آموزش کارآفرینی بهره برد. این نوع بازی ها، ابزار کارآمد و موثری برای تسهیل یادگیری تجربی می باشند و به فراگیران اجازه می دهند تا هیجان، چالش و واقعیت عملی راهاندازی و اداره یک کسب و کار مجازی را در محیطی ایمن و نسبتا بیخطر تجربه نمایند. هدف مقاله حاضر آن است که علاوه بر بیان مزایای استفاده از بازیهای شبیه ساز کسب و کار در فرایند آموزش، دو بازی سیم ونچر (Simventure (و بیزکفی (BizCafe (را معرفی کند. با توجه به اثربخش بودن بازیهای شبیه ساز کسب و کار در بهبود مهارت کارآفرینی پی شنهاد می شود که دان شگاه ها و نهادهای آموز شی این نوع بازیها را در برنامههای آموز شی کارآفرینی ادغام نمایند و از مزایای آنها بهره بگیرند.
کلیدواژه ها:
نویسندگان
سعید کریمی
عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :