CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

استفاده از بازیهای شبیهساز در آموزش کارآفرینی: نگاهی بر بازی کسب و کارسیمونچر (Simventure) و بیزکفی (Bizcafe)

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۸ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۲۱ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_023
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۳۵.۹۳ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۸ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۸ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله استفاده از بازیهای شبیهساز در آموزش کارآفرینی: نگاهی بر بازی کسب و کارسیمونچر (Simventure) و بیزکفی (Bizcafe)

  سعید کریمی - عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا

چکیده مقاله:

کارآفرینی از جمله مهارتهای قرن 21 است که یادگیری آن برای موفقیت در کار و زندگی در عصر اطلاعات ضروری میباشد. بازیهای شبیه ساز کسب و کار از جمله روشهای آموزشی اثربخش است که می توان از آنها در آموزش کارآفرینی بهره برد. این نوع بازی ها، ابزار کارآمد و موثری برای تسهیل یادگیری تجربی می باشند و به فراگیران اجازه می دهند تا هیجان، چالش و واقعیت عملی راهاندازی و اداره یک کسب و کار مجازی را در محیطی ایمن و نسبتا بیخطر تجربه نمایند. هدف مقاله حاضر آن است که علاوه بر بیان مزایای استفاده از بازیهای شبیه ساز کسب و کار در فرایند آموزش، دو بازی سیم ونچر (Simventure (و بیزکفی (BizCafe (را معرفی کند. با توجه به اثربخش بودن بازیهای شبیه ساز کسب و کار در بهبود مهارت کارآفرینی پی شنهاد می شود که دان شگاه ها و نهادهای آموز شی این نوع بازیها را در برنامههای آموز شی کارآفرینی ادغام نمایند و از مزایای آنها بهره بگیرند.

کلیدواژه‌ها:

کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، بازی شبیهساز کسب و کار، سیم ونچر، بیزکفی

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_023.html
کد COI مقاله: CGCO02_023

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
کریمی, سعید، ۱۳۹۵، استفاده از بازیهای شبیهساز در آموزش کارآفرینی: نگاهی بر بازی کسب و کارسیمونچر (Simventure) و بیزکفی (Bizcafe)، دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، اصفهان، دانشگاه اصفهان، https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_023.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (کریمی, سعید، ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (کریمی، ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • Williams, D., The impact of SimVenture on the development of ...
  • Volkmann, C, Wilson, K.E., Mariotti, S., Rabuzzi, D., Vyakarnam, S., ...
  • Voogt, J., and Pareja Roblin, N, 21st century skills _ ...
  • http:/www. in tern ationa lsympos ium on educa tionalreform _ ...
  • Trilling, B., and Fadel, C., 21st century skills: Learning for ...
  • Herrmann, K., Hannon, P., and Cox, J., Developing Entrepren eurial ...
  • _ Gibb, A., In pursuit of a new "'enterprise and، ...
  • Jones, C., and English, J., A contemporary approach to entrepreneurship ...
  • Bellotti, F., Berta, R., De Gloria, A., Lavagnino, E., Antonaci, ...
  • Fayolle, A., Personal views on the future of entrepren eurship ...
  • I1. Neck, H.M. and Greene, P.G., En trepreneurship Education: Known ...
  • Haase, H. and La utenschlager, A., The 'Teachability Dilemma' of ...
  • Prensky, M.. Interactive pretending: _ overview of simulation, 2004, Retrieved ...
  • Saue, L., Renaud, L., Kaufman, D. and Marquis, J.S. 2007. ...
  • Dale, E. Audiovisual Methods in Teaching, Dryden Press, NY, 1969. ...
  • Crookall, D. (1994), [Editorial]: 'Entrepreneursh ip education , Simulation and ...
  • Romero M., Usart M., and Ott, M., Can Serious Games ...
  • QAA, Enterprise and entrepreneurship education: Guidance for UK higher education ...
  • Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., and Nacke, L, From ...
  • Caponetto, I., Earp, J., and Ott, M., Aspects of the ...
  • Smith, K.., 'Supporting e-learning in enterprise: the TE3 project , ...
  • Wolfe, J. and Crookall, D.. Developing a scientific knowledge of ...
  • Gredler, M.E., Games and simulations and their relationships to learning. ...
  • Dickinson, J.R. and Faria, A.! 1995. Simulation Gaming for Sales ...
  • .Moizer, J. and Lean, J., Toward endemic deployment of educational ...
  • Brooks, B.W., Burson, T.E. and Rudd, D.V, . Addressing Current ...
  • Gosen, J. and Washbush, J.. A Review of scholarship on ...
  • .Ranchhod, A. Gurau, C., Loukis, E. and Trivedi, R., Evaluating ...
  • Riley, R., Cadotte, E., Bonney, F.L. and MacGuire, C.C., Using ...
  • Stephen, J., Parente, D.H. and Brown, R.C., , Seeing the ...
  • Tao, Y., Yeh, R. and Hung, K.C, Effects of the ...
  • Kap, K.A., The Gamification of Learning and Instructio, Game-based Methods ...
  • Clarke, E., Learning outcomes from business simulation exercises: challenges for ...
  • Lee, J.J., and Hammer, J., Gamification in education: what, how, ...
  • Salas, E., Wildman, J. L. and Piccolo, R. F., Using ...
  • کریمی، سعید، استفاده از بازی‌های شبیه‌ساز کسب و کار در ...
  • Coffey, B.S, and Anderson, S.E.. The students' view of a ...
  • Huebscher, J, and Lendner, C., _ of entrepreneursh ip simulation ...
  • Kriz, W. C., & Auchter, E. 10 Years of Evaluation ...
  • Xu, Y. and Yang, Y., Student learning in business simulation: ...
  • Newbery, R., Lean, J., and Moizer, J. Evaluating the impact ...
  • SimVenture (2015), [SimVenture website] http ://simventure. co. uk/th e -product/o ...
  • Jones, C., Teaching Entrepren eurship to Postgraduates, Edward Elgar Publishing, ...
  • Kolb, D.A, Experiential Learning: Experience as the Source of Learning ...
  • DeMicco, F., & McCracken, J. D. The BizCafe Interpretive Simulation ...
  • Jean Justice, L., & Ritzhaupt, A. D., Identifying the Barriers ...
  • مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات پیشنهادی مرتبط

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.