CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

بازی های رایانه ای به مثابه ابزاری کارآمد درجنگ نرم

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۸ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۲۶ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_029
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۰۳.۸۹ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۸ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۸ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله بازی های رایانه ای به مثابه ابزاری کارآمد درجنگ نرم

  سیدمحمد امامی - کارشناسی رشته فقه وحقوق اسلامی دانشگاه آیت الله حایری

چکیده مقاله:

دشمن در جنگ نرم ویا به عبارتی دیگر تهاجم فرهنگی، برای رسیدن به اهداف خود از ابزارها و روش های گوناگونی استفاده می کند، که دراین میان بازی های رایانه ای به دلیل قابلیت تعاملی بودنشان با مخاطب ونوع مخاطب آنها که بیشتر کودکان ونوجوانان را در بر می گیرد، از اب زار ها وروش های دیگر جنگ نرم، کارآمد تر وحایز اهمیت تر هستند؛ که می بایست با شناخت دقیق وعلمی،به آ سیب شنا سی بازی های رایانه ای پرداخت،تا به ماهیت وغایت مدنظر سازندگان آنها د ست یا بیم. بازی های رایانه ای دارای فرصت ها وچالش هایی می باشند،که در این مقاله راهکارهایی درجهت استفاده ی حداکثری ازاین فر صت ها وم صون سازی مخاطبان بازی های رایانه ای از خطرات وآ سیب های احتمالی ارایه می شود.وبا ا ستناد به منابع کتابخانه ای و روش توصیفی،تحلیلی به بررسی ابعاد،اهداف و... درموضوع مورد بحث می پردازیم.

کلیدواژه‌ها:

جنگ نرم، دشمن شناسی ، راهبردهای فرهنگی ، بازی های رایانه ای

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_029.html
کد COI مقاله: CGCO02_029

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
امامی, سیدمحمد، ۱۳۹۵، بازی های رایانه ای به مثابه ابزاری کارآمد درجنگ نرم، دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، اصفهان، دانشگاه اصفهان، https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_029.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (امامی, سیدمحمد، ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (امامی، ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • ماه پیشانیان، مهسا؛ راهکارهای آمریکا درجنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ... (مقاله ژورنالی)
  • شریفی، احمد؛جنگ نرم، چاپ دوم، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌ره)، ...
  • دهقانی فیروزابادی، سیدجلال؛ فناوری های قدرت درجنگ نرم، ‌فصلنامه مطالعات ... (مقاله ژورنالی)
  • شاوردی، تهمینه و شاوردی، شهرزاد؛ برر سی نظرات کودکان، نوجوانان ... (مقاله ژورنالی)
  • رازی زاده، علی وهمکاران؛ فضای مجازی بازی های رایانه ای ... (مقاله ژورنالی)
  • کریمی تبار، مریم؛راهبردها و راهکارهای فرهنگی دولت زمینه ساز رویارویی ... (مقاله ژورنالی)
  • مهری، کارنامی؛ چالش های مدیریت دولتی در امنیت پایدار بارویکرد ... (مقاله کنفرانسی)
  • Harrison, Nicholas (2003): Postcolonial Criticism, Cambridge: Polity Press ...
  • Anderson , A.C. (204). An update on the effect of ...
  • Rogers, Scott, 2010, Level Up: The Guide to Great Video ...
  • علم سنجی و رتبه بندی مقاله

    مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
    نوع مرکز: دانشگاه دولتی
    تعداد مقالات: ۴۳۵
    در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

    مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.