CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۹ | تعداد نمایش خلاصه: ۲۰۷ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_074
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۳۱۸.۲۴ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۹ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۹ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال

  منیژه ایزدی - کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
  جهانگیر یداللهی فارسی - عضو هیات علمی و دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

چکیده مقاله:

صنعت بازیهای رایانهای در جهان در سالهای اخیر روند رو به رشدی را سپری کرده و بهعنوان یکی از صنایع با رشدسریع در گردش مالی و سودآوری مطرح شده است. گسترش این صنعت فرصتهای بسیاری را در حوزههای مختلفیاز فناوری اطلاعات به وجود آورده است. همزمان با ایجاد تغییرات در رسانههای دیجیتال، شاهد استفادهی روزافزون مردم از شبکههای مجازی و به ویژه برنامههای مبتنی بر گوشیهای همراه بودهایم و همین امر منجر به استفادهیمتخصصین بازاریابی و تبلیغات از این رسانهها شده است. پژوهش حاضر به روش کیفی و از طریق مصاحبه با ده نفر از خبرگان فعال در صنعت بازیهای رایانهای و همچنین ده نفر از متخصصین حوزهی بازاریابی و بازاریابی دیجیتالانجام شدهاست. ابتدا فرصتهای نوین در علم بازاریابی از طریق مصاحبه با خبرگان این دانش کشف شده، سپس توسط خبرگان صنعت بازیهای رایانهای، فرصتهایی که امکان به اجرا درآمدنشان توسط بازیهای رایانهای و با نگاه ویژه به بازیهای آنلاین، شبکهای و تحت پلتفرم گوشیهای همراه میسر میباشد، انتخاب شدهاند. در نهایت مبانینظری این فرصتها و رویکرد پژوهشگران حوزهی بازاریابی، علوم کامپیوتر و علوم رفتاری بررسی شده و با مروری بر یافتههای پژوهشهای پیشین حوزههای اجرایی برای هر فرصت معرفی شده است. یافتههای پژوهش حاکی از وجودفرصتهایی در دو گروه بازاریابی و گردشگری مبتنی بر واقعیت مجازی میباشد. در گروه بازاریابی نیز فرصتها درزمینهی تبلیغات و برندسازی، دادهکاوی، گیمیفیکیشن و تبلیغات دهانبهدهان از طریق به خدمت گرفتن قابلیتهای شبکههای اجتماعی و بازیهای آنلاین شناسایی شده و ارزیابی گردیده است.

کلیدواژه‌ها:

فرصتهای کارآفرینانه، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات اثربخش، توسعه کسبوکار صنعت بازیهای رایانهای، گردشگری مبتنی بر واقعیت مجازی

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_074.html
کد COI مقاله: CGCO02_074

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
ایزدی, منیژه و جهانگیر یداللهی فارسی، ۱۳۹۵، شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال، دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، اصفهان، دانشگاه اصفهان، https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_074.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ایزدی, منیژه و جهانگیر یداللهی فارسی، ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (ایزدی و یداللهی فارسی، ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۵۳۰۶۰
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات پیشنهادی مرتبط

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.