CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

مروری بر بازیگونهسازی در تجارت الکترونیک

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۲ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۹۸ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_084
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۶۹۴.۷۹ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۲ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۱۲ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله مروری بر بازیگونهسازی در تجارت الکترونیک

  شهرزادسادات موسوی اصفهانی - دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر، دانشگاه شهیدبهشتی
  مریم حاتمی - دانشجوی کارشناسی، دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر، دانشگاه شهیدبهشتی
  مجتبی وحیدی اصل - استادیار نرمافزار، دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر، دانشگاه شهیدبهشتی

چکیده مقاله:

بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در سالهای اخیر توجه بسیاری از محققان و اهالی حوزه صنعت را به خویش جلب نموده است. بازیگونهسازی به استفاده از عناصر و سازوکارهای بازی در موقعیتهای غیربازی به هدف افزایش مشارکت و کارایی کاربران گفته میشود. امروزه استفاده گستردهای از بازیگونهسازی در حوزههای مختلف نظیر آموزش، سلامت، مهندسی نرمافزار، و تجارتالکترونیک میشود. بسیاری از کسبوکارهای موفق الکترونیکی به شیوهای از بازیگونهسازی استفاده میکنند و بررسیها نشان میدهند هرروز تعداد بیشتری از کسبوکارها و سازمانها از قابلیتهای بازیگونهسازی در افزایش بهرهوری کارکنان یا مشتریانشان بهره میگیرند. به دلیل اهمیت بالای بازیگونهسازی در تجارت الکترونیک، این مقاله، مروری بر بازیگونهسازی در این حوزه خواهد داشت. به این منظور، نمونههای شاخص و موفق بازیگونه شده در دو دسته اصلی مورد بررسی قرار میگیرند. دسته اول به کارهای شاخصی میپردازد که از بازیگونهسازی به هدف افزایش کارایی و مشارکت کارکنان یک سازمان در انجام وظایفشان استفاده میکنند؛ دسته دوم، نمونههای موفقی را معرفی میکند که با استفاده از بازیگونهسازی، مشتریان کسب وکار را به استفاده از محصولات و خدمات سازمان یا مشارکت و بازدید از سایت خویش ترغیب مینمایند.

کلیدواژه‌ها:

بازیگونهسازی ، تجارت الکترونیک، مشارکت، وفاداری

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_084.html
کد COI مقاله: CGCO02_084

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
موسوی اصفهانی, شهرزادسادات؛ مریم حاتمی و مجتبی وحیدی اصل، ۱۳۹۵، مروری بر بازیگونهسازی در تجارت الکترونیک، دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، اصفهان، دانشگاه اصفهان، https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_084.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (موسوی اصفهانی, شهرزادسادات؛ مریم حاتمی و مجتبی وحیدی اصل، ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (موسوی اصفهانی؛ حاتمی و وحیدی اصل، ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • ن کنفرانس ملی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» بمن‌ماه ۱۳۹۵-دانشگاه ... (مقاله کنفرانسی)
  • ن کنفرانس ملی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» بمن‌ماه ۱۳۹۵-دانشگاه ... (مقاله کنفرانسی)
  • بهمن‌ماه ۱۳۹۵ -دانشگاه اصفهان ...
  • Badgeville. (2014). Case Study: Deloitte Leadership Academy. Badgeville. URL: http ...
  • http:/bit. ly/Twzn4D ...
  • http:/bit. ly/PAmDYF ...
  • http : //www. arcaris.com/ 7 http:/bit. ly/IfSs5q ...
  • http : //www. ribbonhero .com/ 9 http:/bit. ly/VDQmEd ...
  • علم سنجی و رتبه بندی مقاله

    مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
    نوع مرکز: دانشگاه دولتی
    تعداد مقالات: ۱۶۱۹۵
    در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

    مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات پیشنهادی مرتبط

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.