CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

معرفی مسیرهای تحقیقات برجسته دانشگاهی در صنعت بازیهای رایانه ای

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۷ | تعداد نمایش خلاصه: ۹۷ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۵
کد COI مقاله: CGCO02_088
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۶۵۶.۹۸ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۷ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۷ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله معرفی مسیرهای تحقیقات برجسته دانشگاهی در صنعت بازیهای رایانه ای

سجاد کردانی مقدم - دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش چندرسانهای
  مرتضی ابراهیمی - استادیار دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله ارایه راهکاری جهت استفاده بهینه از ظرفیت بسیار بالای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صنعت بازیسازی کشور میباشد. چالش اساسی در این راه آن است که دانشگاهها نیاز دارند که فعالیتهای پژوهشی دارای استانداردهای علمی لازمباشند و دستاوردهای حاصل از آن در مسیر تولید علم باشد، اما ساخت بازی یک فرآیند تجاری و صنعتی است که لزوما فرآیند علمیای را ممکن است شامل نشود، از طرفی با توجه به ذات پیچیده بازیهای رایانه ای و نوآوریهایی که هر روزه در آن انجاممیپذیرد، فرایند ساخت بازیهای رایانهای میتوانند همیشه بر روی خط علم قرار داشته باشد و مسایل بسیاری در آنها وجود داردکه جنبه تحقیقاتی و علمی دارد. بنابراین تمرکز اصلی این مقاله کشف و معرفی برخی از موضوعات و عناوین تحقیقاتی برجسته که میتوانند در دانشگاهها مورد مطالعه و پژوهش قرار گیرند میباشد. در مطالعه و اجرای این پروژههای تحقیقاتی دانشجویانتحصیلات تکمیلی میتوانند با فرآیند بازیسازی به صورت حرفه ای و آکادمیک آشنا شوند و به عنوان بازیساز خبره به صنعت بازیسازی وارد شوند.

کلیدواژه‌ها:

بازیهای رایانه ای، دانشگاه، صنعت، تحقیقات

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_088.html
کد COI مقاله: CGCO02_088

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
کردانی مقدم, سجاد و مرتضی ابراهیمی، ۱۳۹۵، معرفی مسیرهای تحقیقات برجسته دانشگاهی در صنعت بازیهای رایانه ای، دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، اصفهان، دانشگاه اصفهان، https://www.civilica.com/Paper-CGCO02-CGCO02_088.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (کردانی مقدم, سجاد و مرتضی ابراهیمی، ۱۳۹۵)
برای بار دوم به بعد: (کردانی مقدم و ابراهیمی، ۱۳۹۵)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • J. B. a. G. Lamont, "The Real-Time Strategy Game Multi- ...
  • D. a. B. M. Churchill, "Build Order Optimization in StarCraft, ...
  • D. Sirlin, "Balancing Multiplayer Competitive Games, " in Game Developer's ...
  • T. N. Emanuel Palm, "Character Balance in MOBA Games, " ...
  • Y. M. I. M. Haoyang Chen #, "Solving the balance ...
  • Haoyang Chen, Yasukuni Mori, Ikuo Matsuba , "A Competitive Markov ...
  • R. Leigh, "Using Coevolution to Understand and Validate Game Balance ...
  • J. M. Blackford, "Online Build-Order Optimization for Real-Time Strategy Agents ...
  • D. a. B. M. Churchill, "Incorporating Search Algorithms into RTS ...
  • "Terrain Analysis in Strategy Games, " in CS 395 GAI, ...
  • مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات پیشنهادی مرتبط

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.