تصمیم گیری در یک بازی رایانه ای

سال انتشار: 1397
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 367

فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

CGCO04_004

تاریخ نمایه سازی: 19 تیر 1398

چکیده مقاله:

در این مقاله به کمک جستجوی ریشته های حقیقی یک چند جمله ای که به تصادف تولید شده است، در مورد یک بازیرایانه ای تصمیم گیری خواهیم کرد که در این مقاله مدل بندی بازی ها به صورت یک زنجیر مارکف مرتبه اول است هدفمقاله توصیف احتمالی توزیع های ریشه های حقیقی چندجمله ای ها با ضرایب حقیقی تصادفی و بازی مورد نظر شمارش تعدادریشه های این چند جمله ای تصادفی است بازیکن زمانی برنده خواهد بود که جواب بازی چند جمله ای را درست برآورد کند.

نویسندگان

مهدی شمس

گروه آمار، دانشکده علوم ریاضی، دانشگاه کاشان