CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

Measurement of Believability of Agents and Playability of Games via Environmental Analysis

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۷ | تعداد نمایش خلاصه: ۳۲ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۷
کد COI مقاله: CGCO04_030
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۶۸۲.۷۵ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۷ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۷ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله Measurement of Believability of Agents and Playability of Games via Environmental Analysis

  Kiavash Fathi - Department of Electrical and Computer Engineering Isfahan University of Technology Isfahan, Iran
  Mehdi Mahdavi - Associate Professor Department of Electrical and Computer Engineering Isfahan University of Technology Isfahan, Iran

چکیده مقاله:

Game developers have used different techniques toincrease the entertainment quality of video games for many years.Methods used in conventional hard-coded methods like statemachinetend to create predefined and limited behavior patternsand thus not considered desirable. In the recent years, with thedevelopment and improvement of machine learning algorithms,developers have the tendency to use these novel tools to createdifferent agents in video games. Although, these new methodsexpand the behavior pattern of agents, but there is still a need formeasurements by which the believability of agents and playabilityof games can be determined. In this paper a novel method formeasuring the above-mentioned key issues is introduced. Theproposed method is based on environmental analysis of the gamelevel. Such a method can be used as a benchmark for comparingthe behavior of different agents according to the previouslygathered data from other players and agents.

کلیدواژه‌ها:

Agent, Entertainment quality, Driving video game, Signal processing

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-CGCO04-CGCO04_030.html
کد COI مقاله: CGCO04_030

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Fathi, Kiavash & Mehdi Mahdavi, ۱۳۹۷, Measurement of Believability of Agents and Playability of Games via Environmental Analysis, چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها, کاشان, دانشگاه کاشان, https://www.civilica.com/Paper-CGCO04-CGCO04_030.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Fathi, Kiavash & Mehdi Mahdavi, ۱۳۹۷)
برای بار دوم به بعد: (Fathi & Mahdavi, ۱۳۹۷)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۱۲۵۵۴
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.