ترسیم منظومه ارزش ادراک شده بازی های موبایلی
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
سال انتشار: 1397
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 383
فایل این مقاله در 13 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
DGRCONF02_033
تاریخ نمایه سازی: 6 بهمن 1397
چکیده مقاله:
بازی های موبایلی با عبور از مرزهای بازی و سرگرمی تصویر خود را به عنوان یک رسانه خاص، تاثیرگذار و پرمخاطب تغییر داده و تبدیل به یک صنعت بسیار بزرگ شده که از لحاظ درآمد، هر ساله از صنعت فیلم و موسیقی پیشی میگیرد و این مهم بدون ایجاد ارزش ادراک شده برای مشتری امکان پذیر نیست. بدین منظور با استفاده از روش شبکه خزانه جرج کلی و مصاحبه عمیق، ابعاد ارزش ادراک شده که منجر به رضایت از این بازیها میشود کشف و استخراج گردید. برای کشف سازه ها ، عناصر به صورت مقایسه های سه تایی در اختیار مصاحبه شونده ها قرار گرفت و سپس در مرحله بعدی درجه بندی سازه ها با استفاده از مقیاس لیکرتتوسط مشارکت کننده انجام پذیرفت. انجام مقایسه های سه تایی و بیان تفاوت ها و تشابهات منجر به استخراج 30 سازه ثانویه شد که با استفاده از نمودار دوندوگرام تحلیل خوشه های شبکه خزانه جمعی در 5 خوشه مجزا شامل ارزش ادراک شده نوآوری، عملکردی، اجتماعی، هیجانی و پولی دسته بندی شدند.
کلیدواژه ها:
نویسندگان
کبری بخشی زاده برج
استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی
خدیجه عبداللهی
دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی