رویکردی بر فرآیند خرید در شبکه Second Life چالشها، راهکارها

سال انتشار: 1391
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 719

فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

EBM01_087

تاریخ نمایه سازی: 7 مرداد 1392

چکیده مقاله:

یا Second Lifeبه اختصارSL یکی از انواع جوامع مجازی در شبکههای اجتماعی و دنیای اینترنت میباشد که برای ارائه یک تعامل اقتصادی تقریباً نامحدود در محیطی شبیه سازی شده تلاش مینماید. در این جهان مجازی کاربران با استفاده از تخیل خود به ایجاد محتوا میپردازند. علاوه بر چنین ویژگیهای جذاب، این شبکه قدرتمند با ایجاد دنیای مجازی منحصر به فرد خود راه جدیدی را برای توسعه کسب و کار، اشتغال-زایی و درآمدزایی برای کاربران خود باز کرده است. یکی از بارزترین ویژگیها، ایجاد یک پلت فرم یا فضای سایبر برای یادگیری مصرف کننده در مورد محصولات و به ثمر رساندن فرآیند خرید محصولات میباشد. دراین مقاله سعی شده است ضمن تعریف و بیان اهمیت این شبکه به توضیح و تبیین فرآیند خرید و درآمدزایی در آن پرداخته شده و پس از برشمردن موانع و چالشهای پیش رو برای انجام فرآیند خرید در کشورمان و بومی سازی آن، راهکارهایی برای رسیدن به این مهم و استفاده از مزیتها و فوایدSLارائه گردیده است.

کلیدواژه ها:

تجارت الکترونیک ، فرآیند خرید ، کانالهای خرید و فروش Second Life (SL

نویسندگان

مرضیه ابراهیم خانی

دانشجو، دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانشگاه صنعتی شاهرود ، شاهرود، ایران

محمدمهدی جلالی

دکترای مدیریت، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایران

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • حسنیان اصفهانی، رویا، بررسی مدل‌های تجارت الکترونیک در فضای، Second ...
  • حسینی، علی، زندگی دوم: این بار بهتر زندگی کنید! _ ...
  • Bao Yu, Zeng Guo-sun, Zhao Liang, Additional service security of ...
  • Hana Mohelska, Marcela Sokolova, The creation of the qualitative scenarios ...
  • Yoe Gue, Staurt Barnes, Purchase behavior in virtual world An ...
  • نمایش کامل مراجع