بازی وارسازی ، فناوری جدید در دنیای کسب و کار

سال انتشار: 1395
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 1,849

فایل این مقاله در 15 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

FINMGT04_099

تاریخ نمایه سازی: 5 بهمن 1395

چکیده مقاله:

هدف از نگارش این مقاله بررسی ابعاد مختلف فناوری نوینی به نام بازیوارسازی است. مفهومی که بر اساس پیشبینی های به عمل آمده در سال 2018 به بازاری به ارزش 5/5 بیلیون دلاری دست پیدا خواهد کرد.بازی و ارسازی در واقع بر استفاده از عناصر طراحی بازی در زمینه های غیر بازی تأکید دارد. در این پژوهش ابتدا بازی و ارسازی ، تاریخچه و ساختار آن را بررسی می کنیم و در ادامه پایه های روانشناسی و دلیل اهمیت بهره برداری از چنین حوزه ای را بیان می داریم و در نهایت زمینه های کاربردی این فناوری نوین را تشریح خواهیم کرد.

نویسندگان

سیاوش صلواتیان

دکتری مدیریت رسانه، استادیاردانشگاه صداوسیما

کیانوش کریمی

دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه صداوسیما

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • .Entertainmet Software Association, 2014]درون خ‌طی[. Available: http ://www.theesa .com/wp- content/u ...
  • م.بل‌طل‌ف‌ر, م‌ب‌لی‌م‌ی و ب. م‌ظ‌وم‌یف‌ر, ب‌ازی غری و جن‌گ‌رهاضیف‌امه رابه‌رد ...
  • Dixon, . R. Khaled and L. Nacke, "From game design ...
  • P. Petkov, F. Kobler, M. Foth, R. Medland and H. ...
  • . I. Blohm and J. M. Leimeister, "Design of IT-based ...
  • . J. M. Leimeister, Die nstleistungs- engineering und-ma nagement, Verlag: ...
  • K. Huotari and ! Hamari, "Defining gamification: a service marketing ...
  • I. Blohm and J. M. Leimeister, "Gamificatio. Design of IT-based ...
  • M. Fuchs, F. Sonia , P. Ruffino and 5 Niklas ...
  • D. Palmer, S. Lunceford and A. J. Patton, "The engagement ...
  • L. Goasduff and P. Christy , Gartner says by 2015, ...
  • M. Fuchs, "Erfolgreiches Comeback Nach Einjahriger Pause, " in Serious ...
  • . A. Marczewski, Gamificatio. a simple introduction, Andrzej Marczewski, 2013. ...
  • G. Zichermann and C. Cunningham, Gamification by design: Implementing game ...
  • M. J. Koepp, G. Roger N, A. D. Lawrence, V. ...
  • . K. C. Berridge and . T. E. Robinson, "What ...
  • M. Csi kszentmihalyi, Beyond boredom and anxiety, Jossey-Bass, 2000. ...
  • P. Herzig, Gomification as o Service: Con ceptualization of oa ...
  • P. Herzig, M. Ameling and A. Schill, "Workplace Psychology and ...
  • Application, " in Gomificotion in education and business, Springer International ...
  • . S. Dromgoole, "A view from the marketplace: Games now ...
  • R. Leonard, "Games at work: the recreational _ of computer ...
  • . J. McGonigal, Reality is Broken, New york: Penguin Press, ...
  • R. M. Ryan and D. Edward L, "Se If-determ ination ...
  • D. Evangelia and A. B. Bakker, "The Job Demma nd-Resource ...
  • D. Evangelia and A. B. Bakker, "Towards a Model of ...
  • F. Luthans, Y. Carolyn M. and A. Bruce J. , ...
  • L. Fred, "The Need for and Meaning of Positive Organizational ...
  • _ M. Csi kszentmihalyi, Flow: The Psychology of Optimal Experience. ...
  • D. Holmes, "Inside the Hotspot VM: Clocks, Timers and Scheduling ...
  • J. Hamari, J. Koivisto and H. Sarsa, "Does gamification work?-a ...
  • _ P. Herzig, S. Strahringer and M. Ameling, "Gamification of ...
  • J. Thom, D. Millen and J. DiMicco, "Removing gamification from ...
  • K. Werbach and D. Hunter, For the win: How game ...
  • J. Zimbrick , "www.coeta il.com, " 1 December 2013. [Online]. ...
  • http ://www.coeta i _ .com/jzim brick/20 13/12/01/is-ga _ ificatio _ ...
  • R. M. Ryan and L. D. Edward, "Intrinsic and extrinsic ...
  • A. O. De Guinea and M. M Lynne, "Why break ...
  • J. Sim6es, _ R. D. Redondo and . A. F.Vilas, ...
  • L. S. Kadison, "Using Gamification to Increase Adherence to Daily ...
  • _ P. Herzig, M. Ameling and A. Schill, "A generic ...
  • . C. I. Muntean, "Raising engagement in e-learning through gamification, ...
  • J. J. Lee and . J. Hammer, "Gamification in education: ...
  • K. Pflug, "Workplace Fun and Games Motivate, " workspon(The Magozine ...
  • _ I. Volkova, "Four pillars of gamification., " Middle-EastJ Sci ...
  • نمایش کامل مراجع