برنامه نویسی و پیاده سازی الکترونیکی بازی فکربکر

سال انتشار: 1394
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 563

فایل این مقاله در 5 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

ICEEE07_034

تاریخ نمایه سازی: 19 اردیبهشت 1395

چکیده مقاله:

بازی فکر بکر یک بازی جذاب فکری و منطقی میباشد. این بازی یکی از رایج ترین و دوست داشتنی ترین بازی های فکری رایج در دنیا است. یکی از معایب بازی فکربکر موجود در بازار این است که برای انجام بازی حتما نیاز به شخص دیگری است که این شخص فقط به عنوان ناظر است و بازی هیچ هیجانی برای او ندارد. به همین دلیل بر آن شدم تا این بازی را به گونه ای برنامه نویسی، طراحی و به مرحله ساخت برسانم تا بدون نیاز به سیستم کامپیوتری بتوان بازی را انجام داد و از طرفی وجود شخص دوم در بازی را از بین ببرم و این بازی بسیار جذاب فکری را بهگونهای احیا کنم. که در این راستا از قطعات الکترونیکی و قابل برنامه ریزی برای ساخت این بازی، استفاده کردم.

نویسندگان

فائزه صالحیان

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

مهدی جوانمرد

استادیار دانشگاه پیام نور

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :
  • الوندی، جابر؛ میکروکنترلرهای AVR .تهران، نص، 1388 ...
  • مصلایی، محمدامین؛ .AVR & CodeVision تهران، سروش دانش 1386، ...
  • نیل کار، محمد؛ زارعی، بهزاد؛ مرجع کامل، Protuse تبریز، 1386 ...
  • نمایش کامل مراجع