CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

مقایسه دانش اخباری و رویه ای برروی دو سیستم آموزشی مبتنی بر بازی ایرانی

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۹ | تعداد نمایش خلاصه: ۲۵۴ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۴
کد COI مقاله: ICTCK02_092
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۷۷.۸۱ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۹ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۹ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه دانش اخباری و رویه ای برروی دو سیستم آموزشی مبتنی بر بازی ایرانی

  هانیه سیفی نوفرست - گروه مهندسی کامپیوتر ، واحد مشهد ، دانشگاه آزاد اسلامی ، مشهد ، ایران

چکیده مقاله:

امروزه، یادگیری مبتنی بر بازی در بین دانش آموزان بسیار محبوب شده است زیرا می تواند مزایای زیادی برای یادگیریدانش آموزان فراهم نماید. ازجمله مزایای آن افزایش انگیزه و اثربخشی یادگیری آنان می باشد. این مطالعه با هدفگنجاندن قابلیت استفاده سیستم های یادگیری مبتنی بر بازی در سیستم آموزشی انجام گرفته و از دو بازی ایرانیتحت وب متفاوت برای این عمل استفاده شده است. در این مقاله ما با در نظر گرفتن دو سیستم بازی تحت وب ایرانیتحت عنوان عصر پادشاهان و مزرعه من عمل یادگیری را در دو نوع مختلف دانش اخباری و دانش رویه ای موردبررسی قرار میدهیم. مطالعه تجربی به بررسی واکنش های دانش آموزان به این دو سیستم پرداخته و اثرات آن را درمورد دو دانش اخباری و رویه ای مورد بررسی قرار می دهد. نتایج حاصل نشان می دهد که دانش قبلی بر روی سیستمآموزشی دانش رویه ای اثر مثبت دارد و برای دانش اخباری مفید نمی باشد.

کلیدواژه‌ها:

آموزش مبتنی بر بازی ، دانش قبلی ، دانش رویه ای ، دانش اخباری

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-ICTCK02-ICTCK02_092.html
کد COI مقاله: ICTCK02_092

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سیفی نوفرست, هانیه، ۱۳۹۴، مقایسه دانش اخباری و رویه ای برروی دو سیستم آموزشی مبتنی بر بازی ایرانی، دومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانشICTCK2015، مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، https://www.civilica.com/Paper-ICTCK02-ICTCK02_092.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (سیفی نوفرست, هانیه، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (سیفی نوفرست، ۱۳۹۴)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • S. Y. Chen and P.-R. Huang, "The comparisons of the ...
  • M. N. Giannakos, "Enjoy and learn with factors ...
  • affecting learning performance, " Computers & Education, pp. 429-439, 2013. ...
  • S. Barzilai and I Blau, "Scaffolding game- learning ...
  • achievements, perceived learning, and game experiences, " Computers & Education, ...
  • B.-S. Jong, C.-H. Lai, Y.-T. Hsia, T.-W. Lin, and a. ...
  • TRAN SACTIONS ON ED UCATION, 2013. ...
  • F. Ke, "An imp lementation of design-based educational study ...
  • mathematics learning during design and computing, " Computers & Education, ...
  • H.-Y. Sung, G.-J. Hwang, and Y.-F. Yen, "Development of a ...
  • making game for improving students' learning performance in a health ...
  • J. C. Lester, H. A. Spires, J. L. Nietfeld, J. ...
  • education: A narrative -centered learning perspective, " Information Sciences, pp. ...
  • collaborative game-based learning approach to improving students: learning performance in ...
  • Y. G. Butler, "The use of computer games as foreign ...
  • M. Ronimusa, J. Kujala, A. Tolvanen, and H. Lyytinen, "Children's ...
  • P. Wouters and H. v. Oostendorp, "A meta- analytic review ...
  • V.-M. Cojocariu and I. Boghian, "Teaching the Relevance of Game-Based ...
  • ScienceDirect, pp. 640-646, 2014. ...
  • M. M. Ariffin, A. Oxley, and S. Sulaiman, Learning ...
  • Effectivene ss in Higher ScienceDirect, pp. 20-17, 2014. ...
  • Blanca, A. Di-Serio, and C. Delgado, _ Gami fication for ...
  • Case Study, " IEEE TRAN SACTIONS _ LEARNING TECHNOLO GIES ...
  • G. G. Smith, M. L, J. Drobisz, H.-R. Park, D. ...
  • H. Ashraf, F. G. Motlagh, and M. Salami, "The Impact ...
  • Z.-H. Chen, "Exploring students" behaviors in a comp etition-driven educational ...
  • N. Shahriarpour and Z. kafi, "On the Effect of Playing ...
  • Q. Li and R. Tay, "Improving drivers" knowledge of road ...
  • G.-J. Hwang, L.-Y. Chiu, and C.-H. Chen, "A contextual game-based ...
  • M. Mortaraa, C. E. Catalano, F. Bellotti, G. Fiucci, Minica ...
  • S. Erhel and E. Jamet, "Digital game-based learning: Impact of ...
  • علم سنجی و رتبه بندی مقاله

    مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
    نوع مرکز: دانشگاه آزاد
    تعداد مقالات: ۸۶۲۸
    در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

    مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.