CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

The Role of Differences between TwoGeneration ‘Baby Boomer and Gamer’ in Reduce Knowledge Transfer and Retention Issues in Public Administration

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۹ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۸۳ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۴
کد COI مقاله: IKMC07_049
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۲۲۶.۹۹ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۹ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۱۹ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله The Role of Differences between TwoGeneration ‘Baby Boomer and Gamer’ in Reduce Knowledge Transfer and Retention Issues in Public Administration

  Mansour Esmaeil Zaei - Lecture, Department of Accounting, Islamic Azad University, Chabahar Branch, Iran.

چکیده مقاله:

Two of the biggest issues facing large organizations employing cival servants today are knowledge transfer from the retiring Baby Boomers to their younger replacements, the Gamers, and the retention of those younger employees. Government organizations should consider investing time and resources into understanding the demographic shift currently in process in the global workforce. Retirees are replaced by people 34 years old or younger who think, learn, believe, respond, and work differently further increasing the cultural gap that must be traversed in order to successfully transfer knowledge. This younger demographic is raised on technology and may not remember a time when there were no computers, video games, mobile devices, and the Internet. Members of this younger generation are digital natives who bring different skillsets to the workplace such as stronger visual memory capabilities, greater memory retention and recall, and self-actualization. Employers of cival servants must learn to take advantage of these unique traits in order to overcome the challenges presented by this demographic shift.

کلیدواژه‌ها:

Baby Boomer Generation, Demographic Shift, Employee Retention, Gamer Generation, Knowledge Transfer

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-IKMC07-IKMC07_049.html
کد COI مقاله: IKMC07_049

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Esmaeil Zaei, Mansour, ۱۳۹۴, The Role of Differences between TwoGeneration ‘Baby Boomer and Gamer’ in Reduce Knowledge Transfer and Retention Issues in Public Administration, هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش, تهران, موسسه اطلاع رسانی نفت، گاز و پتروشیمی, https://www.civilica.com/Paper-IKMC07-IKMC07_049.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Esmaeil Zaei, Mansour, ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (Esmaeil Zaei, ۱۳۹۴)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • Beck, J. C., & Wade, M. (2004). Got Game: How ...
  • Berenson, A. B. (2005). Presedential Address: From Generation to Generation. ...
  • Carstens, A., & Beck, J. (2005, May/June). Get Ready for ...
  • _ 10). Retiring Boomes _ Star Tribun. Eisner, S. P. ...
  • Greenfield, P. M. (1984). Mind and Media: The Effects of ...
  • Gronn, P. (2002). Distributed Leadership as a Unit Analysis. The ...
  • Kingsun, R. (2011, August 5). Generation 'Not so Bad'. Townsville ...
  • Manuel, K. (2002). Teaching Information Literacy to Generation Y Journal ...
  • Maslow, A. H. (1970). Motivation and Personality. New York, NY: ...
  • Prensky, M. (2006, January). Listen to the Natives. Educational Leadership, ...
  • Simons, J. A., Irwin, D. B., & Drinnien, B. A. ...
  • Weiss, M. J. (2003). To Be About to Be _ ...
  • Woods, R. (2006, July 9). The Next Step in Brain ...
  • علم سنجی و رتبه بندی مقاله

    مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
    نوع مرکز: دانشگاه آزاد
    تعداد مقالات: ۲۲۵۲
    در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

    مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.