درآمدی بر بازیوارسازی
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: 1393
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 1,866
فایل این مقاله در 8 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
MANAGTOOLS01_424
تاریخ نمایه سازی: 9 مرداد 1395
چکیده مقاله:
تلاش برای استفاده از اشتیاق رو به رشد بازیها، به ظهور پدیده گیمیفیکیشن منجر شد. پدیده ای ای نوظهور که برای افزایش انگیزه مخاطبان، عناصر و اجزای بازیها را مورد استفاده قرار میدهد. بازیوارسازی را استفاده از المانها و تفکرات بازی گونه، در زمینه هایی که ماهیت بازی ندارند، تعریف میکنند. استفاده از این مفهوم را هم اکنون میتوان در بسیاری از زمینه های تجاری و محصولات، آموزشهای اجتماعی، پزشکی، درمان اختلالات فکر و ذهنی، درمان فراموشی و یا حتی آموزش های نظامی مشاهده کرد. به منظور بررسی چیستی گیمیفیکیشن و معرفی آن، ادبیات این حوزه به صورت نظام مند بررسی شده است. مقاله حاضر تلاشی است برای بررسی تعاریف متعدد گیمیفیکیشن و ارائه تعریفی دقیق از بازیوارسازی
کلیدواژه ها:
نویسندگان
جواد نیک پیام
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ایران
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :