CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

شهربازی مجازی ونقش آن درارتقا ی خلاقیت کودکان ونوجوانان

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۵ | تعداد نمایش خلاصه: ۴۴ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۷
کد COI مقاله: PSCONF07_007
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۳۴.۴۱ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۵ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۵ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله شهربازی مجازی ونقش آن درارتقا ی خلاقیت کودکان ونوجوانان

  زینب یوسفی نوجوکامبری - دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش،دانشگاه پیام نور واحدتهران جنوب
    مهدی محمودی - دکتری تخصصی برنامه ریزی آموزش از راه دور ، استادیار دانشگاه پیام نور

چکیده مقاله:

تکنولوژی با سرعت ب سیاری زیادی در حال تکامل و ر شد ا ست و ما انسان ها هم هیچ راهی نداریم به غیر از سرعت دادن به آن و این نیز از جهاتی به نفع ما خواهد بود.با پیشرفت روزافزون فناوری و تاثیرگذاری آن در زندگی انسان بررسی فناوری های نو از اهمیت بالایی برخوردارا ست. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین این فناوری ها به دلیل از بین بردن محدودیت های محیط های فیزیکی واقعی که بشر همواره به دنبال آن بوده ا ست، شهربازی مجازی ا ست. شهربازی مجازی فناوری ا ست که محیط های شبیه سازی شده را به گونه ای برای کاربر فراهم می کند که وی احساس حضور در محیط فیزیکی واقعی را دارد. تکنولوژی با سرعت بسیاری زیادی در حال تکامل و ر شد ا ست و ما انسان ها هم هیچ راهی نداریم به غیر از سرعت دادن به آن و این نیز از جهاتی به نفع ما خواهد بود.خلاقیت در بالاترین سطح فعالیتهای شناختی انسان قرار دارد× خلاقیت پتانسیل و توانایی است که در فکر، اندیشه، قلم، رفتار و عمل انسان جلوه پیدا می کند.در فضای مجازی تمام تجارب انسانی در برخورد با محیط قابل شببیه سازی است به این جهت این فناوری که ان را می توان نهایت پیشرفت و تو سعه ی فناوری اطلاعات در محیط و ف ضای سه بعدی مبتنی بر دانش ا ست را شهربازی مجازی نامید وشهربازی مجازی همزمان با ایجاد واسطه ای کاربری، پردازش با سرعت بالا و گرافیک قدرتمند، مطرح شد .تکنولوژی شهربازی مجازی و بازیهای ویدیویی با ایجاد محیطهای شبیه سازی شده، انگیز شی، تعاملگرا و واقع گرایانه میتوانند در ایجاد انگیزه وارتقای خلاقیت کودکان و نوجوانان موثر داشته باشند.

کلیدواژه‌ها:

شهربازی مجازی، واقعیت مجازی ، خلاقیت .

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-PSCONF07-PSCONF07_007.html
کد COI مقاله: PSCONF07_007

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
یوسفی نوجوکامبری, زینب و مهدی محمودی، ۱۳۹۷، شهربازی مجازی ونقش آن درارتقا ی خلاقیت کودکان ونوجوانان، هفتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران، تهران، انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین، https://www.civilica.com/Paper-PSCONF07-PSCONF07_007.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (یوسفی نوجوکامبری, زینب و مهدی محمودی، ۱۳۹۷)
برای بار دوم به بعد: (یوسفی نوجوکامبری و محمودی، ۱۳۹۷)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه پیام نور
تعداد مقالات: ۴۴۸۰۶
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات پیشنهادی مرتبط


مقالات فوق بر اساس داده کاوی مقالات مطالعه شده توسط پژوهشگران محاسبه شده است.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.