CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

بررسی بازی های رایانه ای بر یادگیری دانش آموزان (مطالعه موردی :مدرسه ابتدایی دخترانه نسیم شهر اصفهان)

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۸ | تعداد نمایش خلاصه: ۹۲ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۷
کد COI مقاله: RAFCON11_011
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۴۸۷.۵ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۸ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۱۸ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی بازی های رایانه ای بر یادگیری دانش آموزان (مطالعه موردی :مدرسه ابتدایی دخترانه نسیم شهر اصفهان)

  محمدحسن صیف - استادیارتاریخ فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه پیام نور ؛ ایران
  فرشته رحیمی - دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه پیام نور ؛ ایران

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر سعی دارد به بررسی بازی های رایانه ای بر یادگیری دانش آموزان بپردازد. تحقیق حاضرکاربردی از نوع پیمایشی می باشد ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه است که ترکیبی از سوالات مختلفدر رابطه با تاثیر بازی های رایانه ای بر یادگیری دانش آموزان است. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش-آموزان مدرسه ابتدایی نسیم شهراصفهان در سال تحصیلی 97-1396 تشکیل می دهد. که تعداد جامعهآماری مورد نظر 275 نفر بوده که با استفاده از جدول مورگان 160 نفر را به عنوان حجم نمونه آماریانتخاب کردیم. برای تجزیه و تحلیل داده ها در بخش آمار استنباطی از آزمون t (بررسی تفاوت گروه ها) وضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. ماحصل تحقیق را می توان به این شکل بیان کنیم کههمبستگی مثبتی بین متغییرهای تحقیق وجوددارد.

کلیدواژه‌ها:

یادگیری، بازی رایانه ای، مدارس ابتدایی

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-RAFCON11-RAFCON11_011.html
کد COI مقاله: RAFCON11_011

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
صیف, محمدحسن و فرشته رحیمی، ۱۳۹۷، بررسی بازی های رایانه ای بر یادگیری دانش آموزان (مطالعه موردی :مدرسه ابتدایی دخترانه نسیم شهر اصفهان)، یازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی، تهران، شرکت همایشگران مهر اشراق، https://www.civilica.com/Paper-RAFCON11-RAFCON11_011.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (صیف, محمدحسن و فرشته رحیمی، ۱۳۹۷)
برای بار دوم به بعد: (صیف و رحیمی، ۱۳۹۷)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه پیام نور
تعداد مقالات: ۴۵۳۲۲
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات پیشنهادی مرتبط

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.