CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

بهبود زمان پاسخ بازی های ابری با کمک الگوریتم های لایه برداری و پیش بینی حرکت

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۰ | تعداد نمایش خلاصه: ۲۸ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۸
کد COI مقاله: SCAR03_023
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۸۷۵.۶۹ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۱۰ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۱۰ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله بهبود زمان پاسخ بازی های ابری با کمک الگوریتم های لایه برداری و پیش بینی حرکت

  فاطمه بهاری نسب - کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری دانشگاه علوم تحقیقات تهران
  مهرداد مائین - دکترای تخصصی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره)

چکیده مقاله:

با رشد صنعت بازی های ویدئویی، بازارهای جدید و فن آوری ها در حال ظهور هستند. بازی های الکترونیکی نسل جدید به طور فزاینده ای نیاز به پردازش بیشتر و کارت های قدرتمند ویدئویی دارند. راه حلی که بیشترین توجه را به خود جلب می کند، بازی ابری است. بازی ابری روشی است که بازیکن یک فرمان را اجرا می کند و اطلاعات فرستاده شده و پردازش شده از راه دور بر روی ابر قرار می گیرد و پس از آن تصاویر به عنوان یک جریان ویدیویی با استفاده از اینترنت پخش می شود. نتیجه بازی از طریق مدیر بازی به نام Cloud Manager بیان شده است. مدیر ابر چارچوبیست که از تکنیکهای ذخیره سازی لایه در پس زمینه استفاده می کند. این بازی باید در لایه های مختلف کد گذاری شود تا مدیر ابر بتواند از تکنیکهای ذخیره سازی لایهای در پس زمینه و برای پیش بینی وضعیت آینده از ماتریس پیش بینی در لایه ی کارکتر استفاده کند. تکنیک ذخیره سازی برای کاهش حجم کار کدگذاری بر روی سرور و استفاده از پهنای باند شبکه با انتقال پیام بیت کمتر است. با توجه به نیاز به بهبود زمان پاسخ در بازیها و زمان پردازش کمتر در آن ها، در این مقاله سعی بر آن شده است که با استفاده از الگوریتم لایه برداری به بهبود این نقص کمک شود

کلیدواژه‌ها:

محاسیه، ابر، بازی، پیش پردازش، ذخیره سازی لایه، پیش بینی حرکت

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-SCAR03-SCAR03_023.html
کد COI مقاله: SCAR03_023

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
بهاری نسب, فاطمه و مهرداد مائین، ۱۳۹۸، بهبود زمان پاسخ بازی های ابری با کمک الگوریتم های لایه برداری و پیش بینی حرکت، سومین کنفرانس علمی تحقیقات کاربردی در علوم و تکنولوژی ایران، ایلام، موسسه پژوهشی آسو سیستم آرمون، https://www.civilica.com/Paper-SCAR03-SCAR03_023.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بهاری نسب, فاطمه و مهرداد مائین، ۱۳۹۸)
برای بار دوم به بعد: (بهاری نسب و مائین، ۱۳۹۸)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه آزاد
تعداد مقالات: ۲۱۱۷۲
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.