CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

بررسی انواع آموزش الکترونیکی و نگاهی به آموزش از طریق بازی و تاثیر آن در آموزش

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۷ | تعداد نمایش خلاصه: ۲۵۷۶ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۸۸
کد COI مقاله: SELEARNING01_038
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۶۵.۷۵ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۷ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۷ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی انواع آموزش الکترونیکی و نگاهی به آموزش از طریق بازی و تاثیر آن در آموزش

سارا طاهری - کارشناس کامپیوتر عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد
سعیده حکمت - دانشجوی کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد فس

چکیده مقاله:

در عصر اطلاعات همزمان و همراه با تحولات وسیع و تغییرات اساسی که در نتیجه رشد و گسترش فناوریهای نوین ارتباطی در عرصه های مختلف زندگی و در سطح جهان رخ داده است رویکردها و دیدگاههای اندیشمندان نسبت به آموزش و یادگیری نیز دچار تحولات شگرف شده است در طی سالیان متمادی ابزارهای مختلفی برای انتقال دانش در فرایند آموزش بکارگفته شده است پیشرفت تکنولوژی کاهش هزینه استفاده از تکنولوژی، گرایش نسل جوان به رایانه و اینترنت و توسعه شبکه های ارتباطی باعث توجه به ابزارهای جدید در انتقال دانش و جایگزینی شیوه های نوین آموزش جهت استفاده بهینه از این امکانات شده است یکی از روشهای نوین، آموزش از طریق بازیهای کامپیوتری می باشد که علاوه بر سرگرمی دارای نقش آموزشی بوده و از زمینه های اصلی شکوفایی استعداد و خلاقیت می باشد دراین مقاله ابتدا انواع مختلف آموزش الکترونیکی مطرح شده و به صورت مختصر مورد بحث قرار گرفته است پس از آن به اموزش از طریق بازی پرداخته و مواردی نظیر نقش بازی آموزشی، مزایای استفاده از باز ی در آموزش و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

کلیدواژه‌ها:

آموزش الکترونیک، مدلهای آموزش الکترونیک، ابزار اموزش الکترونیک، آموزش از طریق بازی، تاثیر بازی در آموزش

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-SELEARNING01-SELEARNING01_038.html
کد COI مقاله: SELEARNING01_038

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
طاهری, سارا و سعیده حکمت، ۱۳۸۸، بررسی انواع آموزش الکترونیکی و نگاهی به آموزش از طریق بازی و تاثیر آن در آموزش، اولین کنفرانس دانشجویی آموزش الکترونیکی، تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، https://www.civilica.com/Paper-SELEARNING01-SELEARNING01_038.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (طاهری, سارا و سعیده حکمت، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (طاهری و حکمت، ۱۳۸۸)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :

  • رجایی، فرهنگ، پدیده جهانی شدن، ترجمه عبدالحسین آذرنگ، تهران، انتشارات ...
  • دقانی، علیرضا، بررسی مدلهای آموزش اکترونیکی و پیشنهاد مدل مناسب ... (مقاله ژورنالی)
  • پر منزه، جواد، خیری، ناهید، توسعه سیستمهای آموزشی کلاس بر ... (مقاله ژورنالی)
  • فرهادی، ربابه، آموزش الکترونیکی ...
  • اطلاعات، فصلنامه علوم و فناوری اطلاعات، شماره ۱، صفحه -۴۹ ... (مقاله ژورنالی)
  • شبکه آموزشی، شبکه فرصتهای برابر آموزشی، آموزش مجازی، _ _ ...
  • ترجمه نحوی، ارسطو، ویراسته واعظ، امین الله، آموزش ...
  • اصغر زاده، بهمن، دامنه آموزش الکترونیک، ...
  • _ _ h am shahrionline .ir/hamnews/ 1 383/83 1030/worl d/cinew ...
  • International Conference on E-Learning & Teaching Iran University of Science ...
  • نوری، مهدی، صولت زاده، زینب، آموزش الکترونیکی و معرفی برخی ... (مقاله کنفرانسی)
  • بررسی امکان آموزش از طریق بازیهای رایانهای، دبیرخانه شورای عالی ...
  • پر حلم، امیررضا، گزارشی از فعالیت مراکز بازی رایانهای در ...
  • خلاقیتهایی که در گیمنتها دود میشود، نسخه شماره ابتکار روزنامه ...
  • Learning Technologies Standardization Committee (LTSC), http :/Itse.ieee.org ...
  • Aviation Industry Computer Based Training Committee, http :/www.aicc.org ...
  • Prensky, M. Digital game based learning. New York: McGraw-Hil (2001) ...
  • Moreno-Ger, Pablo, Burgos, Daniel, Martinez-Ortiz, Ivan, Luis Sierra, Jose, Fern ...
  • Educational game design for online education, Computers in Human Behavior ...
  • Polsani, P. Use and abuse of reusable learning objects. Journal ...
  • کدام مقالات به این منبع استناد نموده اند

    مدیریت اطلاعات پژوهشی

    اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

    مقالات پیشنهادی مرتبط

    مقالات مرتبط جدید

    شبکه تبلیغات علمی کشور

    به اشتراک گذاری این صفحه

    اطلاعات بیشتر درباره COI

    COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
    کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.