CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

Deconstruction and the Concept of Art in Tom Stoppard’s The Real Inspector Hound

اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۸ | تعداد نمایش خلاصه: ۱۰۰۶ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۲
کد COI مقاله: TELT01_162
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۶۹.۶۲ کیلوبایت (فایل این مقاله در ۸ صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد)

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

اگر در مجموعه سیویلیکا عضو نیستید، به راحتی می توانید از طریق فرم روبرو اصل این مقاله را خریداری نمایید.
با عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم قیمت خرید تک مقاله) دریافت نمایید. برای عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید. در صورتی که دارای نام کاربری در مجموعه سیویلیکا هستید، ابتدا از قسمت بالای صفحه با نام کاربری خود وارد شده و سپس به این صفحه مراجعه نمایید.
لطفا قبل از اقدام به خرید اینترنتی این مقاله، ابتدا تعداد صفحات مقاله را در بالای این صفحه کنترل نمایید.
برای راهنمایی کاملتر راهنمای سایت را مطالعه کنید.

خرید و دانلود فایل مقاله

با استفاده از پرداخت اینترنتی بسیار سریع و ساده می توانید اصل این مقاله را که دارای ۸ صفحه است در اختیار داشته باشید.

قیمت این مقاله : ۳,۰۰۰ تومان

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید:

مشخصات نویسندگان مقاله Deconstruction and the Concept of Art in Tom Stoppard’s The Real Inspector Hound

  Basheer Sadeghi - M. A Student in English Literature, English Department, Vali-e-Asr University of Rafsanjan
  Saghar Safaeyan - M. A Student in English Literature, English Department, Vali-e-Asr University of Rafsanjan
  Sohila Faghfori - Assistant Professor in English Literature, English Department, Vali-e-Asr University of Rafsanjan

چکیده مقاله:

Ever since Plato argued over the idea of Mimesis, art as representation became secondary to life as reality. Plato and his followers upheld the idea that art imitates life, therefore, representation cannot precede reality, because reality is always present, and representation steps in when there is absence of reality. For centuries, this idea brought reality at the center of attention. However, the postmodern era with all its discrepancies arrived and opened up new perspectives to reality. By introducing deconstruction, the postmodern philosopher, Jacque Derrida, began to question the regular system of philosophy proposed by the Western civilization in the sense of reversing the standard criteria for achieving reality. This reversal is epitomized in finding the similarities and oddities in binary oppositions and changing the arbitrary superiority in favor of the inferior; that consequently leads to privileging representation over reality. Derrida believes that representation denies that anything is immediately present, (independent of sign); therefore, privileging writing over speech, he asserts that There is nothing outside the text and text, representation, or art become superior to life. By deconstructing the idea of Mimesis, and inclining towards anti-mimesis, the definition of art drastically changes and the principle of life for art’s sake prevails. Tom Stoppard’s plays are exemplars of the superiority of art and its effects over life; where life is faced by the effectiveness of art, and the classical aesthetics is totally overturned. This article attempts to analyze the way deconstruction revolutionizes the concept of art in Stoppard’s brilliant play The Real Inspector Hound (1968). The play is about two different worlds which have been juxtaposed by Stoppard to indicate the vulnerability of the boundary between reality and representation. Two theater critics sitting and watching a play going on the stage, seem to be totally detached from the fictive world of representations on the stage. During Stoppard’s play we come to realize that the sequence of events lead to the play on the stage taking the upper hand and becoming more important than reality. The two critics get involved in actions they were supposed to merely watch and comment on; consequently, the line between reality and fiction blurs, and the binary opposition of reality and representation reverses. This article attempts to apply a deconstructive reading of The Real Inspector Hound, in order to reach to the conclusion that art (representation) can be more original than life itself, not secondary and mimetic toward it

کلیدواژه‌ها:

Art, Deconstruction, Mimesis, Reality, Representation

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-TELT01-TELT01_162.html
کد COI مقاله: TELT01_162

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Sadeghi, Basheer; Saghar Safaeyan & Sohila Faghfori, ۱۳۹۲, Deconstruction and the Concept of Art in Tom Stoppard’s The Real Inspector Hound, اولین کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی، ادبیات و مترجمی, شیراز, موسسه بین المللی آموزشی و پژوهشی خوارزمی, https://www.civilica.com/Paper-TELT01-TELT01_162.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Sadeghi, Basheer; Saghar Safaeyan & Sohila Faghfori, ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (Sadeghi; Safaeyan & Faghfori, ۱۳۹۲)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۲۵۶۵
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.