CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران
عنوان
مقاله

Hamlet: The Ghost or Devil

اعتبار موردنیاز : ۰ | تعداد صفحات: ۱ | تعداد نمایش خلاصه: ۶۴۸ | نظرات: ۰
سال انتشار: ۱۳۹۲
کد COI مقاله: TELT01_214
زبان مقاله: انگلیسی
حجم فایل: ۲۳.۸۱ کیلوبایت
متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

راهنمای دانلود فایل کامل این مقاله

متن کامل این مقاله منتشر نشده و درپایگاه سیویلیکا موجود نمی باشد.

منبع مقالات سیویلیکا دبیرخانه کنفرانسها و مجلات می باشد. برخی از دبیرخانه ها اقدام به انتشار اصل مقاله نمی نمایند. به منظور تکمیل بانک مقالات موجود، چکیده این مقالات در سایت درج می شوند ولی به دلیل عدم انتشار اصل مقاله، امکان ارائه آن وجود ندارد.

خرید و دانلود فایل مقاله

متن کامل (فول تکست) این مقاله منتشر نشده و یا در سایت موجود نیست و امکان خرید آن فراهم نمی باشد

مشخصات نویسندگان مقاله Hamlet: The Ghost or Devil

  Hosna Kasmaee - University of Isfahan
  Shahla Simin - PhD Candidate, University of Isfahan
  Fereshteh Teimouri - University of Isfahan
  Farzaneh Farzadfar - University of Isfahan

چکیده مقاله:

Hamlet is Shakespeare's longest play and among the most powerful and influential tragedies in English literature, with a story capable of seemingly endless retelling and adaptation by others.Hamlet is a tragedy of a genius caught fast in the toils of circumstances and unable to fling free. Shakespeare unfolds to us the full horror of Hamlet’s situation gradually, adding one load after another to the burden he has to bear until we feel that he must sink beneath it. The apparition in the first scene forewarns us of some strange eruption that threatens the state of Denmark. Hamlet is Shakespeare’s most realistic, most modern, tragedy. Hamlet is a character in the play in the fullest sense of the term. He retains a human heart, for all his stateliness, and there is more than a touch of pathos about his majestical figure. I do not claim that Shakespeare believed in ghosts ; we do not know what Shakespeare believed, though it seems by no means improbable that he regarded ghosts as at least a sublunary possibility. Certainly as a poet he believed in this ghost, and determined that his audience should believe in it likewise. The ghost is the linchpin of Hamlet; remove it and the play falls into pieces. All this makes a difficulty for the modern reader since is not apt to take ghosts seriously. Yet, if he wishes to appreciate Shakespeare’s greatest drama to the full, he must not merely attain that willing suspension of disbelief which Coleridge demanded of every reader of poetry; he must if possible share the standpoint of the Elizabethan spectator and watch with his eyes. For Shakespeare spent much thought upon this unique creature of his imagination; he made it an epitome of the ghost-lore of his age. The majesty of buried Denmark is an English spirit and the story of Hamlet turns upon this fact. Thus, unless we can see it as the Elizabethans did, we shall inevitably miss, not only many beautiful touches, but, more important still, matters which concern the plot of the play, to which the Ghost is intimately related, seeing that he is the instrument that sets it in motion. King Hamlet was a spirit, but the spirit of a majestical king and a great soldier, and withal the wandering soul of a loving and much wronged husband, seeking reparation at the hands of his son.

کلیدواژه‌ها:

Hamlet, ghost, imagery

کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است و به عنوان سند ثبت مقاله در مرجع سیویلیکا مورد استفاده قرار میگیرد:
https://www.civilica.com/Paper-TELT01-TELT01_214.html
کد COI مقاله: TELT01_214

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Kasmaee, Hosna; Shahla Simin; Fereshteh Teimouri & Farzaneh Farzadfar, ۱۳۹۲, Hamlet: The Ghost or Devil, اولین کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی، ادبیات و مترجمی, شیراز, موسسه بین المللی آموزشی و پژوهشی خوارزمی, https://www.civilica.com/Paper-TELT01-TELT01_214.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (Kasmaee, Hosna; Shahla Simin; Fereshteh Teimouri & Farzaneh Farzadfar, ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (Kasmaee; Simin; Teimouri & Farzadfar, ۱۳۹۲)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

علم سنجی و رتبه بندی مقاله

مشخصات مرکز تولید کننده این مقاله به صورت زیر است:
نوع مرکز: دانشگاه دولتی
تعداد مقالات: ۱۳۱۸۸
در بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا می توانید رتبه بندی علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را بر اساس آمار مقالات نمایه شده مشاهده نمایید.

مدیریت اطلاعات پژوهشی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

مقالات مرتبط جدید

شبکه تبلیغات علمی کشور

به اشتراک گذاری این صفحه

اطلاعات بیشتر درباره COI

COI مخفف عبارت CIVILICA Object Identifier به معنی شناسه سیویلیکا برای اسناد است. COI کدی است که مطابق محل انتشار، به مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور به هنگام نمایه سازی بر روی پایگاه استنادی سیویلیکا اختصاص می یابد.
کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.