CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران

مشخصات افراد مهم علمی کشور

کلیه اساتید و دانشجویان گرامی می توانند با عضویت در سیویلیکا صفحه تخصصی رزومه علمی خود را ایجاد نمایند.

آقای دکتر جواد راستی

Doctor Javad Rasti

عضو هیأت علمی دانشکده‌ی فنی مهندسی و مدیر مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان

کد محقق - Researcher ID: 4490

لیست سمت‌های علمی و اجرایی آقای دکتر جواد راستی

سمتهای علمی و اجرایی در همایشها و کنفرانسهای معتبر کشور

سمت رویداد برگزار کننده تاریخ
دبیر کنفرانس دومین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها دانشگاه اصفهان، اصفهان ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

آخرین افراد مهم علمی ثبت شده در سیویلیکا

رضا نوروز ولاشدی

Reza Nourozi

مدیر گروه مهندسی آب- دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

اسداله تیموری یانسری

Asdolah Teymori

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

مقالات علمی و پژوهشی نمایه شده از آقای دکتر جواد راستی در مجموعه سیویلیکا

لیست مقالات زیر به صورت خودکار بر اساس نام و نام خانوادگی از مجموعه مقالات نمایه شده در پایگاه سیویلیکا استخراج شده است و ممکن است به دلیل تشابه اسمی، دقیق نباشد.

مقالات ژورنالی

ردیف عنوان مقاله نام ژورنال شماره، دوره و تاریخ
۱ ساخت و رواسازی نرم افزار واقعیت مجازی برای درمان مواجهه ای هراس از پرواز فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی دوره .۱۹، شماره ۴، سال ۱۳۹۷

مقالات کنفرانسی

ردیف عنوان مقاله عنوان کنفرانس سال نشر
۱ Analyzing Augmented reality application to present designing patter of housing open space دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۲ اثر افزودن ذرات ZrO2 بر خواص مکانیکی جوش اصطکاکی اغتشاشی متداول و مستغرق در آلیاژ آلومینیوم AA6061–T4 دومین کنفرانس ملی مهندسی مواد، متالورژی و معدن ۱۳۹۷
۳ Learning a Model for Prediction of Game Leavers in Free-to-Play Games دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۴ The Application of Augmented Reality as a Multisensory Method to Improve Dyslexia دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۵ Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۶ بررسی آنالیز حساسیت مش بندی لوله آب مدفون در خاک تحت بار انفجار سومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین عمران معماری و صنعت ساختمان ایران ۱۳۹۷
۷ بررسی تجربی جوشکاری تیتانیوم خالص تجاری به روش تیگ پالسی برای حصول نفوذ کامل دومین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی ۱۳۹۷
۸ بررسی خواص مکانیکی جوش اصطکاکی اغتشاشی آلیاژ آلومینیوم 6061 همراه با افزودن ذرات ZrO2 و سرمایش همزمان در آب پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کابردی در مهندسی برق مکانیک و مکاترونیک ۱۳۹۷
۹ بررسی رفتار دینامیکی مخازن بتنی مسلح غیرمدفون تحت اثر بار انفجار سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران ۱۳۹۷
۱۰ بررسی رفتار مکانیکی و چقرمگی شکست بین لایه ای نانو کامپوزیت هیبریدی شیشه / اپوکسی تقویت شده با گرافن چهارمین کنگره ملی مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی ۱۳۹۷
۱۱ بررسی روش های اندازه گیری تنش های پسماند در سازه های جوشکاری با قابلیت اجراء در محل دومین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی ۱۳۹۷
۱۲ بررسی روش های تداخل سنجی نوری دومین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی ۱۳۹۷
۱۳ بررسی فرآیند شبیه سازی سیستم پاشش مستقیم بنزین دومین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی ۱۳۹۷
۱۴ بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۱۵ بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارایه الگوی طراحی عوامل کالبدی- فضایی دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۱۶ بهبود خواص مکانیکی جوشکاری قاب ورودی کمپرسور با استفاده از روش تیگ پالسی پنجمین کنفرانس سالانه ملی مهندسی مکانیک، صنایع و هوافضا ایران ۱۳۹۷
۱۷ بهبود مکانیزم رؤیت گر اغتشاش برای کنترل چندمتغیره سیستم خردکن سنگ معدن اولین کنفرانس سراسری توسعه محوری مهندسی عمران، معماری، برق و مکانیک ایران ۱۳۹۳
۱۸ پیشنهاد تحریک سیستم نورون های آینه ای مغز انسان توسط روش واقعیت مجازی چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۷
۱۹ تاثیر تنش و کرنش بر مقاومت خوردگی فولاد دوپلکس کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی ۱۳۹۴
۲۰ تاثیر تنش و کرنش برمقاومت خوردگی فولاد دوپلکس همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته ۱۳۹۴
۲۱ تحلیل فرایند اکستروژن با نرم افزار آباکوس دومین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری ۱۳۹۴
۲۲ تدوین و اعتبارسنجی بسته ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶
۲۳ تعیین پارامترهای بهینه فورج داغ فولاد 54C.TS در میله پیچشی پژو 504 کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی ۱۳۹۴
۲۴ تعیین مقاومت به رشد ترک در میلگردهای ساختمانی دومین کنفرانس ملی زلزله ۱۳۹۴
۲۵ توانبخشی به کمک بازی رایانه ای و کمربند هشدار عدم تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها ۱۳۹۴
۲۶ توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS به کمک روش های بازی درمانی و بینایی ماشین سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶
۲۷ تولید محتوای رویهای براساس احساسات کاربر با استفاده از الگوریتمهای تکاملی اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها ۱۳۹۴
۲۸ ساخت و اعتبار سنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه برای درمان مواجه های ترس از سخنرانی چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۷
۲۹ ساخت واعتبار سنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه برای درمان ترس از پرواز سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶
۳۰ سیستم نظارت بر سلامت ساختاری مخازن تحت فشار کامپوزیتی با استفاده از فیبر نوری کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی ۱۳۹۴
۳۱ شبیه سازی توزیع اندازه دانه در حین رشد دانه در فولادهای زنگ نزن آستنیتی چهارمین کنفرانس شکل دهی فلزات و مواد ایران ۱۳۸۷
۳۲ طراحی بازی رایانه ای با کنترلر غیرلمسی به هدف درمان بیماری انگشت ماشه ای چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۷
۳۳ طراحی بسته ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶
۳۴ طراحی بسته ی ترکیبی نوروفیدبک و مینی گیم به هدف بهبود فراگیر توجه چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۷
۳۵ طراحی و پیاده سازی یک بسته نرم افزاری با هدف تقویت توجه سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶
۳۶ طراحی یک بازی رایانه ای حرکتی- شناختی برای افزایش هماهنگی چشم و دست کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۷
۳۷ طرح سختافزار یک بازی رایانهای-ورزشی با قابلیت ثبت و سنجش حرکات واقعی با هدف مربیگری الکترونیکی و افزایش انگیزه تمرین در ورزش تکواندو دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۳۸ کاربرد روش آگاهی واج شناختی در تهیه بسته ی نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶
۳۹ کاهش رنگ تصاویر بیرونی به هدف بخش بندی ابتدایی با استفاده از خوشه بندی سلسله مراتبی با حذف تدریجی در هرم گوسی ششمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ۱۳۸۹
۴۰ مدل اجرایی از نسل قدرت توربین گاز با فشردگی رطوبت دومین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی ۱۳۹۷
۴۱ مدلسازی ریاضی رابطه سرعت چرخش و سرعت پیشروی ابزار در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی هشتمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی ایران ۱۳۸۶
۴۲ مروری برروند طراحی موتورهای جدید تولید بازی ویدئویی اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها ۱۳۹۴
۴۳ مطالعه تنش های پسماند، در نمونه های تنش زدایی شده به روش حرارتی و آلتراسونیک اولین همایش ملی مکانیک محاسباتی و تجربی ۱۳۹۷
۴۴ مطالعه روش های اندازه گیری تنش های پسماند در سازه های جوشکاری سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران ۱۳۹۷
۴۵ مطالعه عوامل موثر بر حذف حفره تونلی در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی شانه ثابت آلیاژ آلومینیوم 5052 توسط روش تاگوچی پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات نوین پژوهشی در مهندسی و تکنولوژی ۱۳۹۶
۴۶ مطالعه نسبت استحکام به وزن در قطعات تولیدشده با پرینتر سه بعدی با روش سطح پاسخ نهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک ۱۳۹۶
۴۷ معرفی بستر توسعهی نرمافزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۴۸ معرفی نرم افزار خود ساخته در بررسی مقایسه ای اثر درمان اصلاح سوگیری توجه با دارو درمانی بر ترس مرضی در کودکان 8 تا 12 ساله مبتلا به اضطراب صفت - حالت پنجمین کنفرانس ملی نوآوری های اخیر در روانشناسی،کاربردها و توانمندسازی با محوریت رواندرمانی ۱۳۹۸
۴۹ یادگیری مدلی برای پیشبینی ترک بازی توسط کاربران ایرانی در بازیهای رایگان دومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۵
۵۰ یک بازی رایان های-ورزشی برای تمرین سایه زنی درایو فورهند بهکمک فناوری کینکت ایکس باکس سومین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ۱۳۹۶