CIVILICA We Respect the Science
(ناشر تخصصی کنفرانسهای کشور / شماره مجوز انتشارات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۸۹۷۱)

گیمیفیکیشن سازمانی، تلاشی در جهت ارتقاء کنترل پیامدهای رفتاری کارکنان

عنوان مقاله: گیمیفیکیشن سازمانی، تلاشی در جهت ارتقاء کنترل پیامدهای رفتاری کارکنان
شناسه ملی مقاله: AMSCONF03_432
منتشر شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری در سال 1394
مشخصات نویسندگان مقاله:

محبوبه زیانی - دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
امیرهوشنگ تاج فر - دکترا و هیئت علمی دانشگاه گروه فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
علی اکبر احمدی - دکترا و هیئت علمی دانشگاه گروه فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران
محمد قیصری - کارشناس ارشد مدرس دانشگاه گروه فناوری و اطلاعات دانشگاه پیام نور ایران

خلاصه مقاله:
یک چالش عمده که در سازمانها با آ ن مواجه هستند و بسیار با ارزش است عملکرد و رفتار کارکنان است برای توسعه چشم انداز سازمان باید به نحوه ایجاد انگیزه در کارکنانی که کمترین مشارکت و انگیزه را به فعالیتهای کاریشان ندارند توجه کرد زیرا منابع انسانی از مهمترین منابع هر سازمانی محسوب می گردد یافته ها نشان می دهد گیمیفیکیشن میتواند برای مشارکت در فعالیتی کاری که به طور درونی چندان انگیزاننده نیست در کارکنان انگیزه ایجاد کند. کارکنان مزایای رفتار هدف را یاد خواهد گرفت و حتی در نبود واسطه های بیرون با تمایل خود با مشارکت ادامه خواهند دارد سازمانها به نتایجی علاقه دارد که گیمیفیکشن می تواند به آنها برسد اغلب به عنوان عملکرئد و پیامدهای رفتاری سنجیده می شوند.

کلمات کلیدی:
گیمیفیکیشن سازمانی، انگیزش، رفتارکارکنان

صفحه اختصاصی مقاله و دریافت فایل کامل: https://civilica.com/doc/466020/