CIVILICA We Respect the Science
ناشر تخصصی کنفرانسهای ایران

جستجوی پیشرفته (همه و یا تعدادی از فیلدهای زیر را تكمیل و روی کلید جستجو کلیک کنید)

راهنمای جستجو

لیست کنفرانس‌ها

نتایج ۱۱ تا ۲۰ از مجموع ۳۵۱

نتایج جستجوی بازاريابي رابطه مند در کلمات کلیدی

نمایش
تعداد نتایج در هر صفحه
مرتب سازی با
صفحه از ۳۶
مقاله کنفرانسی

۱۸. بررسی نقش تعدیلگری بازاریابی رابطه مند بر رابطه میان مدیریت هویت برند خدمات و وفاداری مشتریان به برند (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی ایران شهر مشهد)

(مقاله کامل)
سرفصل انتشار مقاله: بررسی نقش تعدیلگری بازاریابی رابطه مند بر رابطه میان مدیریت هویت برند خدمات و وفاداری مشتریان به برند (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی ایران - شهر مشهد)
سال انتشار ۱۳۹۷
محل انتشار: همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
نویسندگان: اکرم باقری - محمدرضا ذبیحی - هادی بستام
تعداد صفحات: ۱۷ | زبان ارائه مقاله: فارسی
مشاهده خلاصه و دریافت مقاله
نمایش
تعداد نتایج در هر صفحه
مرتب سازی با
صفحه از ۳۶

نتایج قبلی | برو به صفحه | نتایج بعدی