یونس سخاوت | سیویلیکا

دکتر یونس سخاوت

دانشیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و علاقه مند به حوزه علوم کامپیوتر

استان
آذربایجان شرقی
شهر
تبریز
تلفن
04135312134
آدرس
دانشکده چندرسانه ای، دانشگاه هنر اسلامی تبریز

عضویت یونس سخاوت در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو فعال IEEE CTSoc Entertainment and Gaming
  • عضو فعال Serious Games Society (SGS)
  • عضو گروه چندرسانه ای فرهنگستان هنر
  • عضو کمیته علمی Serious Games and Applications for Health (SeGAH)

سمتهای علمی و اجرایی یونس سخاوت در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه هنر اسلامی تبریز (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی یونس سخاوت

"A Comparison of Active and Passive Virtual Reality Exposure Scenarios to Elicit Social Anxiety", Serious Games Society, (2017), Vol 4, No 2:
"SEDEX: Scalable Entity Preserving Data Exchange", IEEE, (2017), Vol , No :
"Privacy Preserving Cloth Try-On Using Mobile Augmented Reality", Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), (2017), Vol 19, No 5: 1041-1049
"MPRL: Multiple-Periodic Reinforcement Learning for difficulty adjustment in rehabilitation games", IEEE, (2017), Vol , No :
"Behavior Trees for Computer Games", World Scientific Pub Co Pte Lt, (2017), Vol 26, No 02: 1730001
"An image encryption scheme based on elliptic curve pseudo random and Advanced Encryption System", Elsevier BV, (2017), Vol 141, No : 217-227
"The effect of tracking technique on the quality of user experience for augmented reality mobile navigation", Springer Science and Business Media LLC, (2017), Vol 77, No 10: 11635-11668
"Sense of Immersion in Computer Games Using Single and Stereoscopic Augmented Reality", Informa UK Limited, (2017), Vol 34, No 2: 187-194
"SEDEX: Scalable Entity Preserving Data Exchange", Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), (2016), Vol 28, No 7: 1878-1890
"Nowcasting Mobile Games Ranking Using Web Search Query Data", Hindawi Limited, (2016), Vol 2016, No : 1-9
"KioskAR: An Augmented Reality Game as a New Business Model to Present Artworks", Hindawi Limited, (2016), Vol 2016, No : 1-12
"Can Google nowcast the market trend of Iranian mobile games?", IEEE, (2016), Vol , No :
"SESM: Semantic enrichment of schema mappings", IEEE, (2013), Vol , No :
"Sliced Column-Store (SCS): Ontological Foundations and Practical Implications", Springer Berlin Heidelberg, (2012), Vol , No : 102-115
"Semantic Schema Mapping Using Property Precedence Relations", IEEE, (2012), Vol , No :
"Mining important association rules based on the RFMD technique", Inderscience Publishers, (2010), Vol 2, No 1: 1
"Mining frequent itemsets in the presence of malicious participants", Institution of Engineering and Technology (IET), (2010), Vol 4, No 2: 80

مقالات یونس سخاوت در کنفرانس های داخلی

افزایش حس غوطه وری در بازیهای مبتنی بر تلفنهای هوشمند با استفاده از واقعیت افزوده
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
مطالعه تاثیربازی رایانه ای درآموزش خلاقیت کودکان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
Using Multi-Arm Bandit Algorithm for Changing Background Color in Computer Games
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
استفاده از الگوریتم راهزن چند مسلح برای تعیین رنگ پس زمینه بازی های رایانه ای
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بررسی نقش داستان پویا و تعاملی در بازیهای رایانهای با تحلیل چهار مورد ازبازیهای سبک نقش آفرینی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بررسی و مقایسه تجربه کاربری کنترلکنندههای بصری و حرکتی در بازیهای واقعیت افزوده مبتنی بر تلفنهای هوشمند
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
تنظیم پویای دشواری بازی اتومبیلرانی چندنفره بر اساس الگوریتم یادگیری تقویتی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
توانبخشی بیماران مبتلابه اختلال حرکتی پا با استفاده از بازی رایانهای مجهز به بازخورد لمسی و دیداری
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بررسی و مقایسه تجربه کاربری در استفاده از رابطه ای کاربری مختلف در یک بازی سبک دونده
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
خلق شگفتی های بصری در بازی های رایانه ای: مطالعه ی موردی بازی قهرمانان مزرعه
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
بازی پو متناسب با تن یافتگی زنانه و محبوبیت آن در میان زنان در ایران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
ارایه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازی های رایانه ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
ایجاد تعادل پویا بین مهارت های بازیکن و چالش های بازی های رایانه ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
مدلی برای کنترل پویای داستان بازی های رایانه ای بر اساس شخصیت بازیکن
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینه گرایی) در بازی های ویدیویی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بررسی و تحلیل روش های تنظیم پویای سختی دربازی های رایانه ای چندنفره
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
پیاده سازی یک سیستم تشخیص حرکت بی سیم در جهت شبیه سازی حرکات بازیکن در یک بازی رایانه ای جدی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بدو بیو: بازی وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بررسی تطبیقی مدل های احساسات در بازی های رایانه ای
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
بازی وارسازی پرو لباس با استفاده از شبیه سازی حرکت کاربر
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
اقتصاد بلاکچین و بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
فراهم کردن امکان تحلیل اطلاعات فروش بازی های رایانه ای با استفاده از مصورسازی هوشمند داده ها
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
ترافیک- سیم: بازی شبیه ساز رانندگی برای بررسی تاثیر حضور مجازی مربی در آموزش قوانین رانندگی
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
ارائه روشی برای تحلیل و طراحی فضای بازی با پیش بینی نحوه نگاه بازیکن با استفاده از شبکه های عصبی کانولوشن
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
گل پر: مصور سازی اطلاعات بازی های رومیزی در جهت بررسی و آنالیز داده های سن و رتبه
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بررسی کارایی آموزش مبتنی بر تقلید حرکت در محیط واقعیت مجازی برای حرکات موزون آذری
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بازی بیاب: بهبود تعامل افراد نابینا در استفاده از تلفن همراه با طراحی یک رابط کاربری جدید در یک بازی تلفن همراه
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
طراحی و پیاده سازی مراحل بازی سکویی دوبعدی تطبیق پذیر با استفاده از تولید محتوای خودکار رویه ای
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
ویو: بازی جدی با هدف آگاه سازی افراد نسبت به پیش داوری و قضاوت
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بهبود طراحی محیط بازی رایانه ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم بر اساس نظریه رنگ
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
کشکک: توانبخشی زانو با تاکید بر بازی وارسازی حرکات تمرینی توانبخشی
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 18 جهت تحلیل بهتر بازی ها
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
ارائه چارچوبی برای بازی وارسازی تبلیغات شهری برای افزایش تعامل میان شهروندان و بنگاه های کسب و کار
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی شهر هوشمند چالش ها و راهبردها
بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته های رنگی: مطالعه مقطعی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
بررسی تاثیر کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام پژوهی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
سارای: بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام پژوهی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
ناوک: اقدام پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
طراحی ابزار نقاشی دیجیتال با رویکرد واقع گرایانه به کمک واقعیت مجازی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
استفاده از بازی های رایانه ای سبک ماجراجویانه با هدف تاثیرگذاری عمیق تر بر کودکان و نوجوانان در روابط خانوادگی و هنجارهای اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
فیروزه: چارچوبی جهت بهبود تجربه کاربری در بازدید از اماکن تاریخی با استفاده از بازی وارسازی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
طراحی مدلی برای داستان سرایی پویا در بازی های رایانه ای
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
مصورسازی هوشمند داده های بازی های موبایل اپ استور جهت فراهم سازی امکان تحلیل اطلاعات بازی ها
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
بررسی زمان واکنش بازیکنان در بازی های رایانه ای، در محیط های مختلف
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
بازی "جست وجوگر" برای تقویت توجه پایدار به منظور افزایش عملکرد ذهن آگاه
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
بررسی تأثیر وجود روایت دربازی های کژوال بر میزان لذت و غوطه وری بازیکنان
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
تحلیل اطلاعات فروش بازی های اپ استور با استفاده از مصورسازی هوشمند داده ها به منظور تولید بازی های جدید
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
تحلیل مدیریت پروژهه ای بازی سازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینه سازی (نمونه موردی بازی Assassin's Creed Odyssey)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
رسمدا: ایجاد جلوه های بصری با دنبال کردن صدا در محیط سه بعدی مجازی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
طراحی تعاملی معماری با استفاده از فناوری واقعیت مجازی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
طراحی هنری سناریو و گرافیک بازی سارای با رویکرد هویت فرهنگی منطقه آذربایجان
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
فرآسا: بازی جدی بیوفیدبک مبتنی بر اصول درمانی شناختی رفتاری با هدف کاهش استرس و اضطراب
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
کوویدنما: مصورسازی بازیوار داده های مربوط به وضعیت کووید- 19 در جهان
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
نگاشت حرکات موزون به تصاویر انتزاعی و هنری توسط سیستم ضبط حرکات
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
یارگیر: مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
استفاده از موشن کپچر برای شناسایی حالات احساسی صورت
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
اdido:بازی جدی مبتنی بر توان بخشی باهدف بهبود مشکل بینایی عدم هماهنگی حرکت چشم
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
Parak the Pigeon-post; a Videogame for Children Speech Rehabilitation
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
استفاده از بازی رایانه ای تردیکو برای بهبود مهارت های ارتباطی
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
برد گراف؛ مصورسازی تعاملی داده ها ی مربوط به بازی ها ی رو میزی
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
بررسی میزان محبوبیت بازی های رایانه ای براساس نظر منتقدین با هدف شناخت بازی برتر
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
بوموبر؛ بازی جدی واقعیت افزوده آموزش جغرافیا برای کودکان
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
ترازچین: طراحی یک بازی آموزشی به منظور آموزش غیرمستقیم ریاضیات به دانش آموزا ن
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
طراحی هنری بازی عیار تنها با تاکید بر فرهنگ و ادبیات تاریخی ایرانی
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
مصورسازی اطلاعات کمپین های بازی های تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازی های تبلیغاتی
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
مصورسازی هوشمند داده های بازی های ویدیویی براساس پلتفرم
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
رویای هوش مصنوعی خودتنظیم و هنرمند
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی رایانش نرم و هوش محاسباتی
بررسی انواع مجسمه های تعاملی
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی هنرهای معاصر و ارتباطات
بررسی و تحلیل استفاده از هوش مصنوعی در خلاقیت و ایجاد هنرهای تجسمی
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی هنرهای معاصر و ارتباطات

مقالات یونس سخاوت در ژورنال های داخلی

تنظیم خودکار سختی بازی های توان بخشی با استفاده از روش یادگیری تقویتی چندتناوبی (یاقوت)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مهندسی برق دانشگاه تبریز
اثرات گرایش هنرمندان به اینستاگرام به مثابه ی یک گالری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه
بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
Enhancing the Sense of Immersion and Quality of Experience in Mobile Games Using Augmented Reality
سال 1395
ارائه شده در مجله محاسبات و امنیت
ارائه الگو برای استفاده از مکتب نگارگری قاجار در طراحی سبک بازی موبایلی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه فردوس هنر
Short-Term Effects of First Person Shooter Computer Game on Visual Focus Using Eye Tracking Tool: A Randomized Clinical Trial
سال 1399
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
Interactive Visualization of Data on the Impact of Violent Games on the Behavior of Children and Adolescents: Action Research
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
Saray: A Solfege Learning Computer Game Based on Voice Analysis
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
Reaction Times to Recognize Different Tonalities of Colours: A Cross-sectional Study
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
Converting Human Movements into a Conceptual Painting based on Music Using a Motion Capture System: Action Research
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
Navak: Action Research for a Painting Experience by Eyes via Eye-Tracking
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
Designing a Serious Game for Speech Rehabilitation in Children with Speech Sound Disorder: A Feasibility Study
سال 1401
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
ادبیات فولکلور در سینمای انیمیشن و امکان سنجی تولید محتوا بر اساس قصه های عاشقانه فولکلور آذربایجان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات

تالیفات یونس سخاوت

هنر هوش مصنوعی(فرهنگستان هنر)
1401 - فارسی
لذت طراحی بازی های رایانه ای(دانشگاه هنر)
1400 - فارسی
طراحی تعامل انسان و رایانه(دانشگاه هنر اسلامی تبریز)
1396 - فارسی

سوابق استادی یونس سخاوت

استاد مدعو Uppsala University
1402
دانشیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز
1400
استادیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز
1394 - 1399

تحصیلات یونس سخاوت

پسا دکتری علوم کامپیوتر
2013 - 2014
دکتری تخصصی علوم کامپیوتر
2009 - 2013
کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات
1386 - 1388
کارشناسی مهندسی کامپیوتر
1379 - 1385

سوابق شغلی یونس سخاوت

سابقه کار دانشگاهی رئیس دانشکده چندرسانه ای، دانشگاه هنر اسلامی تبریز
1397 - 1402
سابقه کار دانشگاهی استاد مدعو دانشگاه اوپسالا، دانشکده طراحی بازی، سوئد
2023 - 2024

جوایز و افتخارات یونس سخاوت

بهترین بازی جدی برای بازی کیپ استپ در جشنواره گالا در فرانسه
2020
بهترین بازی جدی سال 1400 برای بازی سردار در جشنواره بازی های جدی
1400
بهترین بازی جدی سال ۱۳۹۹ برای بازی تیزران در جشنواره بازی های جدی
1399