مجله علوم و فناوری های اطلاعاتی

Journal of Information Sciences and Technologies

مجله علوم و فناوری های اطلاعاتی، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ برای مدت نامحدود مجوز انتشار در تهران دانشکده و پژوهشکده پیامبراعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (علیه‌السلام) اخذ نموده و براساس مقررات وزارت علوم و فناوری اطلاعات و سایر مقررات دانشگاه جامع امام‌حسین (علیه‌السلام) منتشر خواهد شد.

این فصلنامه امکان پذیرش مقالات علمی- پژوهشی از اساتید، پژوهش‌گران و دانشجویان گرامی علاقه‌مند به این عرصه را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاست‌گزاری و برنامه ­ریزی راهبردی، ارتباطات و فناوری اطلاعات سیگنالی و سایبری و... با صبغه‌ی اطلاعاتی، ضداطلاعات، اطلاعات فنی و سایبری، تحلیل اطلاعات محاسباتی، جمع آوری و تحلیل فنی، فناوری های نوین اطلاعاتی، عملیات و اطلاعات فنی ویژه، فلسفه علم و روش‌شناسی اطلاعات، آینده پژوهی اطلاعاتی، نفوذ اطلاعاتی، دیپلماسی پنهان، تحلیل اطلاعاتی، فقه و اخلاق اطلاعاتی و ... دارد.

اساتید و پژوهشگران می‌توانند ضمن ثبت نام در سایت، مقالات خود را طبق راهنمای نویسندگان تنظیم و ارسال نمایند. همچنین مراجعه حضوری یا تماس با دفتر مجله توصیه نمی‌شود؛ بنابراین کلیه ارتباطات با نویسندگان و داوران از طریق وب سایت و سامانه انجام می‌گردد. ضمنا مقاله‌های ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تایید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسند. لازم به ذکر است که بابت ارزیابی و انتشار مقالات هزینه‌ای از نویسندگان محترم دریافت نمی‌شود.