اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
51. توانبخشی بیماران مبتلابه اختلال حرکتی پا با استفاده از بازی رایانهای مجهز به بازخورد لمسی و دیداری
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 952. توسعه و ارتقای یادگیری مبتنی بر بازی با کاربست اصول آموزشی در بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1053. تولید نقشه در محتوای بازی بر پایه الگوریتم ماشین سلولی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 854. جایگاه اعتیاد به بازی های رایانه ای در بین مولفه های اعتیاد اینترنتی دانش آموزان مقطع متوسطه
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 855. رابطه بین بازی های رایانه ای با رشد مسیر شغلی نوجوانان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 756. رابطه بین میزان استفاده از بازیهای رایانهای و تجسم فضایی در بین دانشجویان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 657. ساماندهی جرمشناسی رشد از چشمانداز رهیافت مدیریت خطر جرم در بازیهای رایانهای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: جلال الدین حسانیتعداد صفحات مقاله: 758. شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 959. طراحی و ارایه مدل پویای تعامل اجتماعی در بازیهای رایانهای سبک نقش آفرینی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 960. طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 861. طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 862. طراحی کاراکترهای غیر قابل بازی توسط روشهای پیشبینی ارزش در یادگیری تقویتی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 963. طراحی کاربرد آموزش حروف الفبای انگلیسی با استفاده از بازی واقعیت افزوده کودکان 5الی 8سال
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 964. طرح سختافزار یک بازی رایانهای-ورزشی با قابلیت ثبت و سنجش حرکات واقعی با هدف مربیگری الکترونیکی و افزایش انگیزه تمرین در ورزش تکواندو
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1065. عوامل موثر در استقبال والدین از بازی ها و سرگرمی های واحد فروش مرکز خلخال
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 966. فراتحلیل تاثیر بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: هادی قاسمی ولاشانیتعداد صفحات مقاله: 1467. قابلیت تبدیل بازیهای بومی ایرانی به بازیهای رایانهای نمونه موردی قاپ بازی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 868. مروری بر بازیگونهسازی در تجارت الکترونیک
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1269. مروری بر فناوریهای صنعت بازیهای ویدیویی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 970. معاملات جدی در عرصه بازی تحلیل فقهی و حقوقی معاملات درون بازی های مجازی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مرتضی وصالی ناصحتعداد صفحات مقاله: 1471. معرفی بستر توسعهی نرمافزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 872. معرفی مسیرهای تحقیقات برجسته دانشگاهی در صنعت بازیهای رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 773. مقایسه خلاقیت و اختلالات رفتاری در بین کاربران بازی های رایانه ای و غیر کاربران این بازی ها در شهر زابل
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 874. مقایسه نمرات بازی کودکان با نمرات نپسی:اعتبار یابی بازی های کامپیوتری به عنوان ابزارهای شناختی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 875. موقعیت یابی صنعت بازی های ویدیویی و تبیین عناصر بازاریابی در آن با تمرکز بر بازی های موبایل
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1477. نگرش سنجی والدین نسبت به انجام بازیهای کودکان پیش دبستانی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 978. پیشبینی دنباله ساخت با مدل سازی حریف توسط شبکه بیزی در بازی های استراتژیک بیدرنگ
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 880. یادگیری مدلی برای پیشبینی ترک بازی توسط کاربران ایرانی در بازیهای رایگان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 981. یک چارچوب کارا برای مدیریت دیالوگ در توسعه بازیهای ویدیویی ماجراجویی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 882. A Rehabilitation Game for patients with movement disorders based on Haptic and visual feedback
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 183. Analyzing Augmented reality application to present designing patter of housing open space
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 184. Designing NPC Agents using Value Prediction Methods in Reinforcement Learning
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 185. Dynamic Difficulty Adjustment for Racing Multiplayer Games Using Reinforcement Learning Algorithm
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 186. Effectiveness of music-based training game on android for enhancing recognition of facial emotion expressions in children with autism spectrum disorder
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 188. Learning a Model for Prediction of Game Leavers in Free-to-Play Games
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 190. The Application of Augmented Reality as a Multisensory Method to Improve Dyslexia
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 191. The Efficacy of Virtual Reality Therapy to Symptoms of Anxiety and Trait of People With Acrophobia
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 192. The effect of multiplayer serious web-based video games on students learning
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 193. Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 194. User Engagement; A Gamified Model
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 196. Winning Strategy of The Online Tic-tac-toe Game Using Artificial Neural Network
سال انتشار: 1395زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1
نتایج 51 تا 100 از مجموع 96