مطالعه روایت تاریخ شفاهی محلات شهر اصفهان

شهرداری اصفهان در نظر دارد جهت تکمیل بانک اطلاعاتی و انجام پروژه های پژوهشی خود نسبت به شناسایی مشاوران و پژوهشگران تخصصی و فعال در زمینه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی و واجد شرایط درخصوص " مطالعه روایت تاریخ شفاهی محلات شهر اصفهان " با شرح نیاز زیر از طریق دعوت به ارسال اطلاعات توانمندی‌ها، سوابق و پیشنهادات اقدام نماید:

روایت محله در قالب اسناد رسمی، متون قدیمی همچون سفرنامه‌ها، تاریخ شفاهی و حافظه اهالی محله قابل مطالعه است. هرچند این روایات از محلات در بسیاری مواقع ممکن است با مرزبندی‌های جغرافیایی و تعاریف رسمی از محله همخوانی نداشته باشند، اما نقش مهمی در ارائه تصویری واقعی از محلات شهری و تکوین هویت محله در اذهان اهالی به عهده دارند. از این‌رو، هدف این پژوهش مطالعه و کاوش پیرامون روایت و تاریخ شفاهی محلات شهر اصفهان به شرح زیر است.

. مطالعه روایت محله
۱-۱- مطالعه وجه تسمیه محلات

۱-۲- مطالعه زمان پیدایش محله

۱-۳- بررسی عوامل موثر بر پیدایش محله

۱-۴- بررسی تغییرات و تحولات محله از ابتدای شکل‌گیری تاکنون

۱-۵- مشاهیر محله (شامل مشاهیر گذشته و درقید حیات)

۱-۶- وقایع و آثار مهم برجا مانده از مشاهیر

۱-۷- ویژگی‌های منحصربه‌فرد محله

۱-۸-معرفی مشاغل ویژه ی هر محله

شناسایی افراد و گروه های تاثیرگذار در محله
۲-۱- هیئت‌های مذهبی و فعالان آنها

۲-۲- کانون‌های محلی و فعالان آنها

هنجارها و رفتارهای اجتماعی و فرهنگی
سیر توسعه ی مدیریت شهری در محلات
لازم به توضیح است که شرح خدمات کامل پروژه به پیوست ارسال می گردد

لذا اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه مذکور که دارای تجربه و نمونه کارهای موفق و بستر آماده به کار می‌باشند؛ می‌توانند مدارک زیر را حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۵/۰۲/۱۴۰۲ جهت بررسی به آدرس: اصفهان، خیابان آیت ا... طیب(ره)،دبیرخانه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری نوین ارسال نمایند.