یونس سخاوت، دانشیار دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز و استاد مدعو دانشکده طراحی بازی در دانشگاه اوپسالا در سوئد است. ایشان دارای مدرک دکتری علوم کامپیوتر از دانشگاه مموریال کانادا و پسا دکتری از دانشگاه آلبرتای کانادا هستند. زمینه اصلی تحقیقات دکتر یونس سخاوت در زمینه طراحی بازی های جدی، ارتباط انسان و رایانه و هوش مصنوعی است.
سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
عضویت در مجامع و انجمنهای علمی
- عضو فعال IEEE CTSoc Entertainment and Gaming
- عضو فعال Serious Games Society (SGS)
- عضو گروه چندرسانه ای فرهنگستان هنر
- عضو کمیته علمی Serious Games and Applications for Health (SeGAH)
مقالات بین المللی خارج از کشور
- "Mining important association rules based on the RFMD technique", Inderscience Publishers, (2010), Vol 2, No 1: 1
- "Mining frequent itemsets in the presence of malicious participants", Institution of Engineering and Technology (IET), (2010), Vol 4, No 2: 80
- "Sliced Column-Store (SCS): Ontological Foundations and Practical Implications", Springer Berlin Heidelberg, (2012), Vol , No : 102-115
- "Semantic Schema Mapping Using Property Precedence Relations", IEEE, (2012), Vol , No :
- "SESM: Semantic enrichment of schema mappings", IEEE, (2013), Vol , No :
- "SEDEX: Scalable Entity Preserving Data Exchange", Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), (2016), Vol 28, No 7: 1878-1890
- "Nowcasting Mobile Games Ranking Using Web Search Query Data", Hindawi Limited, (2016), Vol 2016, No : 1-9
- "KioskAR: An Augmented Reality Game as a New Business Model to Present Artworks", Hindawi Limited, (2016), Vol 2016, No : 1-12
- "Can Google nowcast the market trend of Iranian mobile games?", IEEE, (2016), Vol , No :
- "A Comparison of Active and Passive Virtual Reality Exposure Scenarios to Elicit Social Anxiety", Serious Games Society, (2017), Vol 4, No 2:
- "SEDEX: Scalable Entity Preserving Data Exchange", IEEE, (2017), Vol , No :
- "Privacy Preserving Cloth Try-On Using Mobile Augmented Reality", Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), (2017), Vol 19, No 5: 1041-1049
- "MPRL: Multiple-Periodic Reinforcement Learning for difficulty adjustment in rehabilitation games", IEEE, (2017), Vol , No :
- "Behavior Trees for Computer Games", World Scientific Pub Co Pte Lt, (2017), Vol 26, No 02: 1730001
- "An image encryption scheme based on elliptic curve pseudo random and Advanced Encryption System", Elsevier BV, (2017), Vol 141, No : 217-227
- "The effect of tracking technique on the quality of user experience for augmented reality mobile navigation", Springer Science and Business Media LLC, (2017), Vol 77, No 10: 11635-11668
- "Sense of Immersion in Computer Games Using Single and Stereoscopic Augmented Reality", Informa UK Limited, (2017), Vol 34, No 2: 187-194
مقالات کنفرانسهای داخلی
- استفاده از موشن کپچر برای شناسایی حالات احساسی صورت ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- اdido:بازی جدی مبتنی بر توان بخشی باهدف بهبود مشکل بینایی عدم هماهنگی حرکت چشم ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- Parak the Pigeon-post; a Videogame for Children Speech Rehabilitation ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- استفاده از بازی رایانه ای تردیکو برای بهبود مهارت های ارتباطی ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- برد گراف؛ مصورسازی تعاملی داده ها ی مربوط به بازی ها ی رو میزی ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- بررسی میزان محبوبیت بازی های رایانه ای براساس نظر منتقدین با هدف شناخت بازی برتر ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- بوموبر؛ بازی جدی واقعیت افزوده آموزش جغرافیا برای کودکان ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- ترازچین: طراحی یک بازی آموزشی به منظور آموزش غیرمستقیم ریاضیات به دانش آموزا ن ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- طراحی هنری بازی عیار تنها با تاکید بر فرهنگ و ادبیات تاریخی ایرانی ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- مصورسازی اطلاعات کمپین های بازی های تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازی های تبلیغاتی ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- مصورسازی هوشمند داده های بازی های ویدیویی براساس پلتفرم ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- رویای هوش مصنوعی خودتنظیم و هنرمند ارائه شده در اولین همایش ملی رایانش نرم و هوش محاسباتی (1400)
- بررسی انواع مجسمه های تعاملی ارائه شده در اولین همایش ملی هنرهای معاصر و ارتباطات (1400)
- بررسی و تحلیل استفاده از هوش مصنوعی در خلاقیت و ایجاد هنرهای تجسمی ارائه شده در اولین همایش ملی هنرهای معاصر و ارتباطات (1400)
- بازی "جست وجوگر" برای تقویت توجه پایدار به منظور افزایش عملکرد ذهن آگاه ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- بررسی تأثیر وجود روایت دربازی های کژوال بر میزان لذت و غوطه وری بازیکنان ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- تحلیل اطلاعات فروش بازی های اپ استور با استفاده از مصورسازی هوشمند داده ها به منظور تولید بازی های جدید ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- تحلیل مدیریت پروژهه ای بازی سازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینه سازی (نمونه موردی بازی Assassin's Creed Odyssey) ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- رسمدا: ایجاد جلوه های بصری با دنبال کردن صدا در محیط سه بعدی مجازی ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- طراحی تعاملی معماری با استفاده از فناوری واقعیت مجازی ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- طراحی هنری سناریو و گرافیک بازی سارای با رویکرد هویت فرهنگی منطقه آذربایجان ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- فرآسا: بازی جدی بیوفیدبک مبتنی بر اصول درمانی شناختی رفتاری با هدف کاهش استرس و اضطراب ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- کوویدنما: مصورسازی بازیوار داده های مربوط به وضعیت کووید- 19 در جهان ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- نگاشت حرکات موزون به تصاویر انتزاعی و هنری توسط سیستم ضبط حرکات ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- یارگیر: مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- ارائه چارچوبی برای بازی وارسازی تبلیغات شهری برای افزایش تعامل میان شهروندان و بنگاه های کسب و کار ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی شهر هوشمند چالش ها و راهبردها (1398)
- بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته های رنگی: مطالعه مقطعی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- بررسی تاثیر کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام پژوهی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- سارای: بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام پژوهی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- ناوک: اقدام پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- طراحی ابزار نقاشی دیجیتال با رویکرد واقع گرایانه به کمک واقعیت مجازی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- استفاده از بازی های رایانه ای سبک ماجراجویانه با هدف تاثیرگذاری عمیق تر بر کودکان و نوجوانان در روابط خانوادگی و هنجارهای اجتماعی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- فیروزه: چارچوبی جهت بهبود تجربه کاربری در بازدید از اماکن تاریخی با استفاده از بازی وارسازی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- طراحی مدلی برای داستان سرایی پویا در بازی های رایانه ای ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- مصورسازی هوشمند داده های بازی های موبایل اپ استور جهت فراهم سازی امکان تحلیل اطلاعات بازی ها ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- بررسی زمان واکنش بازیکنان در بازی های رایانه ای، در محیط های مختلف ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- اقتصاد بلاکچین و بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ارائه شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها (1397)
- فراهم کردن امکان تحلیل اطلاعات فروش بازی های رایانه ای با استفاده از مصورسازی هوشمند داده ها ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- ترافیک- سیم: بازی شبیه ساز رانندگی برای بررسی تاثیر حضور مجازی مربی در آموزش قوانین رانندگی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- ارائه روشی برای تحلیل و طراحی فضای بازی با پیش بینی نحوه نگاه بازیکن با استفاده از شبکه های عصبی کانولوشن ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- گل پر: مصور سازی اطلاعات بازی های رومیزی در جهت بررسی و آنالیز داده های سن و رتبه ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- بررسی کارایی آموزش مبتنی بر تقلید حرکت در محیط واقعیت مجازی برای حرکات موزون آذری ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- بازی بیاب: بهبود تعامل افراد نابینا در استفاده از تلفن همراه با طراحی یک رابط کاربری جدید در یک بازی تلفن همراه ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- طراحی و پیاده سازی مراحل بازی سکویی دوبعدی تطبیق پذیر با استفاده از تولید محتوای خودکار رویه ای ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- ویو: بازی جدی با هدف آگاه سازی افراد نسبت به پیش داوری و قضاوت ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- بهبود طراحی محیط بازی رایانه ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم بر اساس نظریه رنگ ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- کشکک: توانبخشی زانو با تاکید بر بازی وارسازی حرکات تمرینی توانبخشی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 18 جهت تحلیل بهتر بازی ها ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- بررسی و مقایسه تجربه کاربری در استفاده از رابطه ای کاربری مختلف در یک بازی سبک دونده ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها (1396)
- خلق شگفتی های بصری در بازی های رایانه ای: مطالعه ی موردی بازی قهرمانان مزرعه ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها (1396)
- بازی پو متناسب با تن یافتگی زنانه و محبوبیت آن در میان زنان در ایران ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها (1396)
- بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- ارایه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازی های رایانه ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- ایجاد تعادل پویا بین مهارت های بازیکن و چالش های بازی های رایانه ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- مدلی برای کنترل پویای داستان بازی های رایانه ای بر اساس شخصیت بازیکن ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینه گرایی) در بازی های ویدیویی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- بررسی و تحلیل روش های تنظیم پویای سختی دربازی های رایانه ای چندنفره ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- پیاده سازی یک سیستم تشخیص حرکت بی سیم در جهت شبیه سازی حرکات بازیکن در یک بازی رایانه ای جدی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- بدو بیو: بازی وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- بررسی تطبیقی مدل های احساسات در بازی های رایانه ای ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- بازی وارسازی پرو لباس با استفاده از شبیه سازی حرکت کاربر ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- Using Multi-Arm Bandit Algorithm for Changing Background Color in Computer Games ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- استفاده از الگوریتم راهزن چند مسلح برای تعیین رنگ پس زمینه بازی های رایانه ای ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- بررسی نقش داستان پویا و تعاملی در بازیهای رایانهای با تحلیل چهار مورد ازبازیهای سبک نقش آفرینی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- بررسی و مقایسه تجربه کاربری کنترلکنندههای بصری و حرکتی در بازیهای واقعیت افزوده مبتنی بر تلفنهای هوشمند ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- تنظیم پویای دشواری بازی اتومبیلرانی چندنفره بر اساس الگوریتم یادگیری تقویتی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- توانبخشی بیماران مبتلابه اختلال حرکتی پا با استفاده از بازی رایانهای مجهز به بازخورد لمسی و دیداری ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- افزایش حس غوطه وری در بازیهای مبتنی بر تلفنهای هوشمند با استفاده از واقعیت افزوده ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1394)
- مطالعه تاثیربازی رایانه ای درآموزش خلاقیت کودکان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1394)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- ادبیات فولکلور در سینمای انیمیشن و امکان سنجی تولید محتوا بر اساس قصه های عاشقانه فولکلور آذربایجان منتشر شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات (1402)
- Designing a Serious Game for Speech Rehabilitation in Children with Speech Sound Disorder: A Feasibility Study منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1401)
- بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش (1400)
- ارائه الگو برای استفاده از مکتب نگارگری قاجار در طراحی سبک بازی موبایلی منتشر شده در فصلنامه فردوس هنر (1400)
- Short-Term Effects of First Person Shooter Computer Game on Visual Focus Using Eye Tracking Tool: A Randomized Clinical Trial منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1399)
- Interactive Visualization of Data on the Impact of Violent Games on the Behavior of Children and Adolescents: Action Research منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1398)
- Saray: A Solfege Learning Computer Game Based on Voice Analysis منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1398)
- Reaction Times to Recognize Different Tonalities of Colours: A Cross-sectional Study منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1398)
- Converting Human Movements into a Conceptual Painting based on Music Using a Motion Capture System: Action Research منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1398)
- Navak: Action Research for a Painting Experience by Eyes via Eye-Tracking منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1398)
- تنظیم خودکار سختی بازی های توان بخشی با استفاده از روش یادگیری تقویتی چندتناوبی (یاقوت) منتشر شده در فصلنامه مهندسی برق دانشگاه تبریز (1397)
- اثرات گرایش هنرمندان به اینستاگرام به مثابه ی یک گالری منتشر شده در فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه (1397)
- Enhancing the Sense of Immersion and Quality of Experience in Mobile Games Using Augmented Reality منتشر شده در مجله محاسبات و امنیت (1395)
تالیفات
- کتاب هنر هوش مصنوعی (فرهنگستان هنر) - 1401 - فارسی
- کتاب لذت طراحی بازی های رایانه ای (دانشگاه هنر) - 1400 - فارسی
- کتاب طراحی تعامل انسان و رایانه (دانشگاه هنر اسلامی تبریز) - 1396 - فارسی
سوابق استادی
- استاد مدعو Uppsala University(1402-تاکنون )
- دانشیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز(1400-تاکنون )
- استادیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز(1394-1399)
تحصیلات تخصصی
- پسا دکتری علوم کامپیوتر دانشگاه آلبرتا، کانادا2013-2014
- دکتری تخصصی علوم کامپیوتر دانشگاه مموریال کانادا 2009-2013
- کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات دانشگاه علم و صنعت ایران1386-1388
- کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر1379-1385
سوابق شغلی و تخصصی
- سابقه کار دانشگاهی در رئیس دانشکده چندرسانه ای، دانشگاه هنر اسلامی تبریز (1397-1402)
- سابقه کار دانشگاهی در استاد مدعو دانشگاه اوپسالا، دانشکده طراحی بازی، سوئد (2023-2024)
جوایز و افتخارات
- بهترین بازی جدی برای بازی کیپ استپ در جشنواره گالا در فرانسه (2020)
- بهترین بازی جدی سال 1400 برای بازی سردار در جشنواره بازی های جدی (1400)
- بهترین بازی جدی سال ۱۳۹۹ برای بازی تیزران در جشنواره بازی های جدی (1399)